• carlf

Kåt just nu?

Anonym (R) skrev 2014-12-09 17:51:03 följande:

Har varit rätt kåt flera dagar och lekt med mig själv och fantiserat. Sen fick jag veta att killen jag fantiserar om har ett nytt förhållande på gång och tja... kåtheten är som bortblåst.

Du får fantisera om mig i stället;)
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-09 18:00:01 följande:
    Är du farligt bra på att tända mig med händer och mun tills jag bara måste känna dig i mig och sen gudomligt skön att rida så jag kommer om och om igen?
    Ja slicka o känna smaken av en fitta som bara blir kåtare o fuktigare är så läckert och tändande så det tror jag inte skulle vara några problem;)
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-09 18:09:28 följande:
    Då kan du nog få va med i några fantasier ;) Jag är ordentligt bortskämd med att allt handlar om mig i sängen Oskyldig Bara så du vet...
    ajdå. gillar du bara fantasier som utspelar sig i sängen, jag som är så svag för det spontana och tycker man ska kunna tillfredsställa precis där man blir sugen. Ja jag gillar det spontana, sen menar jag inte jag vill någon annan ska se utan man får vara lite diskret.
     Skulle du inte kunna tänka att ligga på rygg  uppe på ett skrivbord och känna..........
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-09 18:28:55 följande:
    Jag har aldrig provat annat... Skäms Men hotell var extra spännande (eller så var det killen?) och det är dumt att säga nej innan jag provat... Skrivbord låter ju lagom ;) Ställ det inte mitt på ett stort kontor bara! Du får vänja mig långsamt ;)
    Jag har eget arbetsrum;) nä det är inte meningen någon annan ska se, bara det spännande och lite förbjudna;) 
     Lovar där kommer att kunna öppna sig o anande möjligheter för dig;)
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-12 15:29:16 följande:

Jag klarade mig, men det var första gången jag gjorde sånt också ;) Drömde om skrivbordssex hela natten sen...

Haha, sorry det var inte meningen. Jag vågar inte skriva mer sådant här inne, då får det vara via inbox men inte riktigt lika spännande där som här när alla kan läsa.
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-12 20:49:43 följande:
    Nej, inte lika spännande... men jag ska komma ihåg dig nästa gång kåtheten känns ensam... Väldigt o-kåt ikväll.
    samma här;) men ibland är det de spontana som gör det hela, eller ska jag säga kåtheten?;) 
     Haha, ja det handlar inte bara om sex i sovrummet som sagt;)
  • carlf
    en morgondröm skrev 2014-12-14 16:54:16 följande:
    Läste om nån som hade haft sex i en kyrka! Väldigt syndigt! :-P
    Oj, men det känns nästan över gränsen? eller kanske inte;) tänk minsta lilla ljud som det måste förstärkas där inne, ja bara känslan av att försöka ha sex helt tyst är också läcker. 
  • carlf

Vi är i en tråd där jag måste kunna säga att jag är kåt nu va?

• carlf

Jag har tänkt på sex hela helgen men kåtheten kan jag inte styra över. Så varför jag är hård och kåt nu kan jag inte riktigt svara på. 
     men det förbjuda i kyrkan och tankar på närhet, beröring, sex, tyst, kyssar ja sådant spelar garanterat in. 

Svar på tråden Kåt just nu?