Kåt just nu?
Har 3. Men ena är upptagen med annat tills efter helgen, andra har fått en flickvän- så där händer inte mycket. Funderar på att skaffa en 4e nu i helgen.. får se hur det går.
Fast även som tidsfördriv borde det ju bara öka frustrationen? Det blir lite som att sitta och prata om mat när man är hungrig typ?
Inte menat som kritik rent så, naturligtvis gör var och en som den vill - men jag personligen har svårt förstå poängen riktigt. Det ökar nämligen bara min frustration att prata om det. Då är det bättre endera göra något åt det - eller typ städa eller nåt annat så långt ifrån man kan tänka sig, brukar dämpa det för stunden ;)
Allt beror (för mig) på graden av det hela. Det är ju dels ett grundtillstånd, ska vara jävligt sjuk eller jäkligt trött om jag inte ska ha lust. Det stör inte alls.
Däremot när det är såpass att det börjar kännas besvärande, eftersom det är på tok för frustrerande. DÅ så är det ju bara göra ngt åt det - eller avleda. Annars blir man galen och börjar äta på tapeterna typ, och DET gillar jag inte alls ;)
Okej, bara för jag skrev i tråden innan om att jag inte fattade vitsen osv.
Så när min jäkla hästtidning jag prenumererar på kom idag, så är det en helsidesannons från Longines på baksidan. Som var det första jag såg.
En helsidesannons. Med Simon Baker. De som roar sig med att korsläsa trådar kan se att jag i "vilken kändis skulle du vilja ligga med" svarat Simon Baker.
Jag har ägglossning.
Frågor på det? :S *går och strimlar lite tapeter....*
Finns en tjej här som är så kåt just nu som jag gör?
Jag erkänner Jag är enormt kåt nu
Värmen och alla lättklädda godingar gör en kåt;) haha, ja så kåt är jag;)
Mmh, ligger i bastun och ljuger om jag säger att jag inte är kåt