• carlf

Kåt just nu?

Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-05 23:05:08 följande:
    Nej fy.,, jag går och duschar... En omgång med duschmunstycket gör nog sussen för ikväll !
    Det gör du rätt i;) 
  • carlf
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-08 17:36:42 följande:
    it's for me to know and you to figure out.
    Nej klart det inte är. högerklicka på bilden o googla bilden. ja ni förstår fort det inte är någon tjej som är med här på denna sidan som har de benen.
  • carlf
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-08 18:06:35 följande:
    Ja, det är jag och längtansfull, och kanske lite ledsen för att någon är så långt borta. 
    be han/hon komma hem då?
  • carlf
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-08 18:13:50 följande:
    Nej, hen kan inte komma hit och jag kan inte komma till hen. Det är därför jag är ledsen. 
    sms, tele, mail, skyp med den som gör dig kåt då?
  • carlf
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-08 18:22:11 följande:
    Mmm, håller på men längtan efter hen börjar bli olidlig. 
    Då har jag nog bara ett råd, att vänta. Hur länge tror du det blir tills ni träffas nästa gång o kan knulla varandra?
  • carlf
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-08 18:39:00 följande:
    Tyvärr vet jag inte det heller, men hoppas ju inte det dröjer så länge till. 

Tack för din medkänsla. 
    varför kan ni inte planera? måste vara olidligt att vara kåt på någon o inte veta när ni kan träffas. är du kär i den personen också? 
  • carlf
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-08 18:50:06 följande:
    Livet är inte alltid så lätt att leva, som man skulle vilja. Men hoppas att det snart blir lite bättre...
    Håller tummarna för dig, eller jag kanske ska hålla det för dig och wihlehm?
  • carlf
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-08 19:07:42 följande:
    Tack
    Men är du inte kär i den personen tycker jag inte du ska hålla andra möjligheter stängda. livet är till för att njutas o att man tänker på sig själv i första hand. sen inte menat att du ska lämna den andra. men utan kärlek så känns det inte som man kan kalla att man inte är trogen den andra?
  • carlf
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-08 19:21:39 följande:
    Är det en hora på bilden!  Hur vet du ?
    googla bilden så fattar du också
Svar på tråden Kåt just nu?