• carlf

Kåt just nu?

Ja handduk skulle jag inte kunna ha om min kropp nu, jag är så varm att jag bara vill vara naken. haha, ja kåthet kan verkligen få blodet att strömma o värma upp ens kropp;)

• carlf
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 21:50:27 följande:
    ]mr me skrev 2014-03-28 21:41:21 följande:Säg till din sambo kanske? [/quote]

Tror du inte jag försökt det? Klart jag hellre hånglar med min levande man irl än chattar. Om det vore så lätt skulle jag inte gå in i den här tråden fattar du väl?
    *muttrar nåt ohörbart*
    Stackare, lider lite med dig. nog värre att vara i förhållande o sakna än att vara singel o sakna
  • carlf
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 22:18:13 följande:
    Carlf: Det är en bra substitut att läsa här, jag har väldigt bra fantasi och gillar skrivet bättre än film eller bilder.

Det är hårt för alla som vill ha närhet, och slöseri på alla varma händer som inte får smeka, oavsett om man är singel eller i osynk med partnern.
    Ja du har rätt;) 
     jag får nog säga att saknaden är större till närhet, värme o mys än själva knullande
  • carlf
    Johanna83 skrev 2014-03-28 22:41:17 följande:
    Lite småsugen och på väg ut.. Dålig kombo!! Ha ha!
    Va rädd om dig;) men du, ha så skoj du kan.
  • carlf
    Johanna83 skrev 2014-03-28 22:51:33 följande:
    Det är jag alltid! :) med distansförhållande blir det lätt så här! Så får väl bli oskyldigt flirtande och leka hemma sen!
    Ja så är helt okej. men det gäller att hålla det på rätt nivå bara. 
  • carlf
    Johanna83 skrev 2014-03-28 22:54:54 följande:
    Klart! Som du sa, man ska vara rädd om sig! Och varandra!
    Men leka själv finns väl inga regler mot...?
    Haha, nä leka själv tycker jag alla skulle göra så mycket mer. mer orgasm åt folket så folk blir gladare och positiva till mer. Sen är då jö också så att mer njutning leder till att man vill ha mer njutning. så kör på;)
  • carlf
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 23:10:29 följande:
    På väg ut...ha det kul! Jag har just lagt mej, är så trött så jag inte är nån bra prat-partner just nu. Ska bara ha lite snabb självservice, tror jag ska tänka på Carlf OCH w2 i sängen bredvid mej.
    Verkar lite trassligt i praktiken men det ska nog gå bra i fantasin.
    Skriv till min inbox om du vill;)
  • carlf
    Hiski skrev 2014-04-24 23:05:59 följande:
    Mmm,lite....kanske ska göra nåt åt det nu när jag precis har lagt mig i sängen ...
    Tycker jag, man sover så mycket skönare efter en orgasm. Ska du väcka din kille eller han är vaken?
  • carlf
    Anonym (Synd) skrev 2014-05-12 20:40:14 följande:
    Ja... Har skickat snusksms med min man hela dagen. Onanerat och kommit 5 gånger på förmiddagen och är enormt kåt just nu. Han lägger barnen och jag väntar i soffan. Blir knulla i soffan...
    Grattis;)
  • carlf
    Louise82 skrev 2014-05-17 23:16:55 följande:
    Fruktansvärt!! :D
    Vad är fruktansvärt? Låt mig gissa;)
Svar på tråden Kåt just nu?