• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (......)
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2016-12-22 21:45:06 följande:

Det är ingen jobbig omväg

Jag spelar gärna med
  • jos79

Efter aftonens afterwork med jobbarkompisarna så måste jag svara ja på trådstartarens fråga.

• 78peter

Ja vad heter ni för något i Wordfeud jag är redo ????

• Quix78
    Sexy devil skrev 2016-12-23 10:27:27 följande:

Känner mig lekfulk, busig och kåt.

Hoppas att tomten kommer med tidigare presenter till dig, så att du inte spiller din lekfullhet idag. Hade du bott i samma område så kunde vi leka av oss lite.
  • Anonym (Monika)
    Joohann skrev 2016-12-21 22:25:17 följande:
    Tror det är en ytlig bild som en del har.....tror det finns massor av killar som gillar rödhåriga eller små bröstade kvinnor! Så se inte ner på dej själv!
    Jag försöker att skaffa mig ett bättre självförtroende fast det är inte lätt.
    Det är nog en liten skara som gillar små bröst. Det ända som är bra med brösten det är att jag kan gå utan bh utan att brösten guppar
  • thofa1
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 10:58:29 följande:

Jag försöker att skaffa mig ett bättre självförtroende fast det är inte lätt.

Det är nog en liten skara som gillar små bröst. Det ända som är bra med brösten det är att jag kan gå utan bh utan att brösten guppar

Jag tror skaran är ganska stor som gillar rödhåriga vare sig dom har stora eller små bröst. Jag är en av dom. Vore kul att se dig.
  • lupus solitarius

Monika, jag tror att du har lite fel, jag till exempel älskar små bröst, har aldrig varit speciellt intresserad i stora sådana. Ta var och ha en underbar Jul och ett gott nytt år  

• Anonym (Kåt kvinna)

Börja spela wordfeud Men ja tar inte upp någon eller några fler spelare för att sen träffa o knulla. Jag har mitt på det torra nu

Svar på tråden Kåt just nu?