• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Joohann
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 10:58:29 följande:

Jag försöker att skaffa mig ett bättre självförtroende fast det är inte lätt.

Det är nog en liten skara som gillar små bröst. Det ända som är bra med brösten det är att jag kan gå utan bh utan att brösten guppar

Tror du har fel där.....tror det är många som gillar mindre bröst! Kämpa på med självförtroendet....de sitter i huvudet...inte brösten eller hår färg.

Skicka pm om du vill prata lite privat.

God jul påre!
  • CatMan

Kåt är bara förnamnet.

Jag är ensam hemma och tänker ta ett varmt bad och onanera tills jag sprutar. Fantiserar om en kvinna på jobbet. Min penisring tar jag med mig för att få kuken riktigt hård och ådrig.

God Jul till er alla.

• Anonym (Monika)
    thofa1 skrev 2016-12-23 11:23:51 följande:
    Jag tror skaran är ganska stor som gillar rödhåriga vare sig dom har stora eller små bröst. Jag är en av dom. Vore kul att se dig.
    Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?
    lupus solitarius skrev 2016-12-23 13:01:07 följande:
    Monika, jag tror att du har lite fel, jag till exempel älskar små bröst, har aldrig varit speciellt intresserad i stora sådana. Ta var och ha en underbar Jul och ett gott nytt år smile1.gif  
    Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröst
    Joohann skrev 2016-12-23 15:05:29 följande:
    Tror du har fel där.....tror det är många som gillar mindre bröst! Kämpa på med självförtroendet....de sitter i huvudet...inte brösten eller hår färg.
    Skicka pm om du vill prata lite privat.
    God jul påre!
    Jag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.
    God Jul

Tar modet till mig och laddar upp en bild på mina små

• Anonym (......)
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 22:28:15 följande:

Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröstJag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.

God Jul

Vilka vackra fina bröst med styva bröst vårter
  • Anonym (Monika)
    Anonym (......) skrev 2016-12-23 22:33:02 följande:
    Vilka vackra fina bröst med styva bröst varder
    Kul att du tycker att mina bröst är fina
  • Hasse99

Kan inte finna något fel på dina bröst du kan ju gå utan bh hemma gud vad upphetsande

• Anonym (......)

Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröstJag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.

God Jul

Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 22:47:54 följande:

Kul att du tycker att mina bröst är fina

Ja verkligen blev kåt tänk och suga på dom
  • Anonym (Monika)
    Hasse99 skrev 2016-12-23 22:51:36 följande:
    Kan inte finna något fel på dina bröst du kan ju gå utan bh hemma gud vad upphetsande
    Glad Jag äger bara en bh som är vadderad som jag har på mig när jag är ut  på krogen
  • Frontline

Är absolut inget fel på dessa bröst, verkar alldeles perfekta att ligga och smeka i sängen när man vaknar och är lite morgonkåt :)
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Monika)
    Anonym (......) skrev 2016-12-23 23:11:14 följande:

Ja verkligen blev kåt tänk och suga på dom
    Jag blev kåt när jag tog bilden så därav är vårtorna hårda.
    Det finns ingen mjölk så du kan suga hårt  
Svar på tråden Kåt just nu?