• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-23 23:19:25 följande:
    Är absolut inget fel på dessa bröst, verkar alldeles perfekta att ligga och smeka i sängen när man vaknar och är lite morgonkåt :)
    Nu börjar jag få upp mitt självförtroende när jag ser att det finns killar som gillar små bröst.
    Du skulle gärna få smeka dom för det är as skönt  
  • Frontline
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:29:26 följande:
    Nu börjar jag få upp mitt självförtroende när jag ser att det finns killar som gillar små bröst.
    Du skulle gärna få smeka dom för det är as skönt  
    Hade gärna gjort det men jag kommer vakna upp bredvid frugan imorgon och smeka henne bröst som inte heller är av den större modellen Glad
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-23 23:38:41 följande:
    Hade gärna gjort det men jag kommer vakna upp bredvid frugan imorgon och smeka henne bröst som inte heller är av den större modellen Glad
    Jag vaknar i mammas hus i morgon bredvid min syrra så min sägn är också full.
    Jag blir avundsjuk på din kvinna så får blir smekt i morgon.
  • Anonym (Monika)
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:45:51 följande:
    God Jul
  • Frontline
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:45:51 följande:
    Nu vet jag inte hur gammal du är men antar att du är ung och dina bröst kan ju fortsätta växa ett tag till, den dagen du blir gravid så händer det med grejer..
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:49:06 följande:
    God Jul

Hoppas du får en god jul du med {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-23 23:52:08 följande:
    Nu vet jag inte hur gammal du är men antar att du är ung och dina bröst kan ju fortsätta växa ett tag till, den dagen du blir gravid så händer det med grejer..

Hoppas du får en god jul du med {#emotions_dlg.flower}
    Jag är 25 år så mina bröst har slutat att växa för ett bra tag sedan.
    Dom blir väl stora när man har mjölk för att sedan förvandlas till två tax öron när mjölken är slut.
    Nu ska jag sova innan syrran slänger ut min surfplatta genom fönstret .

• Frontline
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-24 00:18:11 följande:
    Jag är 25 år så mina bröst har slutat att växa för ett bra tag sedan.
    Dom blir väl stora när man har mjölk för att sedan förvandlas till två tax öron när mjölken är slut.
    Nu ska jag sova innan syrran slänger ut min surfplatta genom fönstret .

Ok men du ska iaf inte vara missnöjd över dina bröst. dom är hur fina som helst-
    Att det blir taxöron efter att man slutar amma det vet i fasen om det stämmer..
    Sov gott och släng ut syrran genom fönstret istället :)
  • Joohann
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 22:28:15 följande:

Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröstJag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.

God Jul

Tar modet till mig och laddar upp en bild på mina små

Jätte fina ju!..... Tycker ja och du ska vara nöjd med dina små sexiga bröst! Skulle inte ha nått i mot att leka med dom heller ;)
  • Frontline
    Joohann skrev 2016-12-24 01:16:39 följande:
    Jätte fina ju!..... Tycker ja och du ska vara nöjd med dina små sexiga bröst! Skulle inte ha nått i mot att leka med dom heller ;)
    Lugn och fin jag ska mysa först :P
  • i-o

Nepp. Finns ingen anledning längre. Det är bara en distraktion som singel och icke dejtande.

Svar på tråden Kåt just nu?