• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Fartill3
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 22:28:15 följande:

Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröstJag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.

God Jul

Tar modet till mig och laddar upp en bild på mina små

Mmm riktigt trevliga. Du har inget att oroa dig över

En riktig liten skatt... synd att jag är för gammal haha
    Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Firepants
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 22:28:15 följande:

Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröstJag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.

God Jul

Tar modet till mig och laddar upp en bild på mina små

Vilka underbara och snygga bröst du har.

Skulle älska att få leka med dom med både tunga och händer.
  • elimo

Ja, jag är riktigt kåt. Hade inte varit fel med lite mys just nu.

• Anonym (Simme)

Kåt som få såhär på julafton. Inte kommit på snart 14 dagar. Att få komma i eller på en kvinna hade varit obeskrivligt i denna stund.

• Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-24 00:26:31 följande:
    Ok men du ska iaf inte vara missnöjd över dina bröst. dom är hur fina som helst-
    Att det blir taxöron efter att man slutar amma det vet i fasen om det stämmer..
    Sov gott och släng ut syrran genom fönstret istället :)
    Jag får acceptera att dom är små nu för det går inte att göra nått åt om man inte vill punga ut med 50000 för att få falska stora bröst.
    Är det så att det är storbystade kvinnor som får hängbröst efter att dom har slutat att amma.
    Nä inte vill jag slänga ut min syrra för då dör hon
  • Anonym (Monika)
    Joohann skrev 2016-12-24 01:16:39 följande:
    Jätte fina ju!..... Tycker ja och du ska vara nöjd med dina små sexiga bröst! Skulle inte ha nått i mot att leka med dom heller ;)
    Men oj vad ni killar vekar att gilla små bröst som mina
  • Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-24 01:21:20 följande:
    Lugn och fin jag ska mysa först :P
    Lugn och fin för det är ju jag som bestämmer vem som ska få leka med mina bröst
  • Anonym (Monika)
    Fartill3 skrev 2016-12-24 01:48:58 följande:
    Mmm riktigt trevliga. Du har inget att oroa dig över
    En riktig liten skatt... synd att jag är för gammal haha
    Nu börjar mitt självförtroende att bli bättre så jag kanske vågar att ta av mig tröjan  nästa gång jag har sex

• Firepants
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-24 22:31:27 följande:

Nu börjar mitt självförtroende att bli bättre så jag kanske vågar att ta av mig tröjan  nästa gång jag har sex

Är självförtroendet så högt så du vill höra av dig kanske? ;)
  • Frontline
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-24 22:28:01 följande:
    Lugn och fin för det är ju jag som bestämmer vem som ska få leka med mina bröst

Hmm ok men jag tar en nummerlapp och ställer mig i ledet :P

Du ska inte behöva ha dåligt självförtroende för att dina bröst är lite mindre enligt dig själv, jag med fler tycker dom är kanoners och en kvinnas härlighet sitter inte i brösten..

Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Kåt just nu?