Inlägg från: islandpeak |Visa alla inlägg
  • islandpeak

December bebis 2013

Jag hakar på här också :) Har precis testat positivt och är i v 6, bf 21 dec. 

• islandpeak

På tal om pulsen och extraslagen så har jag det oxå.. Bara genom att gå upp för trappan och då har jag hyfsad kondis i övrigt trots att jag är en liten tjockis :)

• islandpeak

Håller med! Har inte känt så här de andra två gångerna jag vart gravid. Har två pojkar födda -09 och -10. 

• islandpeak

Jo det är jättetätt mellan dem, 12 mån och 2 veckor :) Det är tufft ibland, därför man väntat ett tag att skaffa en tredje ;)

• islandpeak

Zod: ja visst är det så!!! Fast första året tycker jag var rätt lugnt, men nu när de är 3-4, då är det lite mer fart ;) de sitter liksom inte still på den platsen man sätte dom, som funkade när de var små ;) men de har så kul!! Värt varenda vabdag, sömnlös natt mm ;)

• islandpeak

Det blir en Urban jungle med extradelen som man kan vända mot sig. Vi har haft en uj syskonvagn i tre år och den är kanon!! Gillar iCandy oxå men sittdelen är så konstig..

• islandpeak

Sant, det är nog enda nackdelen... Men jag tror ändå att fördelen med svängbart framhjul väger upp :) jag gillar inte Emmaljunga.. No offence, men tycker de är klumpiga och otympliga. Men säkra är de!

• islandpeak

Den har jag oxå kollat på!! Gillar tex bugaboo syskonvagn med den storleken på däck. Dock går kundvagnshjulen bort!

Svar på tråden December bebis 2013