Inlägg från: Äntligengravid |Visa alla inlägg
  • Äntligengravid

December bebis 2013

Åh här måste ju jag kika in. Väntar mitt fjärde barn i början på december. Syskonen är 11, 8 och 6 år. Börjar redan få stooor mage.... Nån mer som det syns på ordentligt. Börjar bli lite nervös att jag ska ha räknat fel eller nåt

• Äntligengravid
    Kiira skrev 2013-05-03 20:07:38 följande:
    Ja mår grymt illa. hela dagen hela hela dagen, går ja för fort vill ja kräkas, rör ja mig vill ja kräkas.men de blir aldrig nå kräkning de stannar på just bara grymt illamående.. Blä för detta... men men de slutar väl så småningom.. men uch...

hur mår alla andra? 
    Har börjat må lite bättre nu. (v8+6) Mår mest illa på morgonen och förmiddagen men vissa dagar mår jag faktiskt bra från lunch till kvällen Hoppas det vänder snart för dig oxå.

Känns som min mage har blivit extremt stor redan. Kommer fram folk ibland och säger grattis då det syns tydligt att jag är gravid nu. Men när jag säger att det inte är dags förrän i december tror dom jag skojar, Möjligen tycker dom att det måste vara två bebisar. Känns låååångt till ultraljudet som vi fått tid för 15:e juli på sambons födelsedag
  • Äntligengravid

Postafen tog jag när jag väntade mitt andra barn. Hjälpte ju jättebra men sov ju typ hela tiden av dom. Sov hela dagarna medan sonen var på dagis och sen gick jag och sov igen samtidigt som sonen somnade på kvällen. Nu kör jag med seaband. Funkade jättebra i början men nu hjälper dom bara lite.

• Äntligengravid
    Plopps80 skrev 2013-05-06 18:33:07 följande:
    Det kallar jag disciplin. Skickade bild på mitt plus i samma stund det dök upp till alla mina vänner, mamma och moster. Är inte den som gillar att hålla inne med saker Hade berättat för alla här i området och i skolan redan i vecka 7. Händer det något så gör det. Men givetvis är man ju olika och vill man hålla på det så ska man ju göra det!
    Haha jag kunde inte heller hålla tyst. Blev ju så himla glad när det äntligen blev ett plus efter 15 månaders försök.

• Äntligengravid

Har börjat må helt bedrövligt illa igen Mår illa typ hela dagarna och även på nätterna. Det enda som kan hjälpa är om jag äter. I natt var jag upp och åt först vid 1 och sen vid 4. Ändå vaknade jag superhungrig igen vid halv sju. Hoppas verkligen det ska släppa snart

Har fått tid för ultraljudet. 15 juli, på sambons födelsedag Men det är ju helt galet långt dit. Försökte få ett privat tidigt ultraljud men dom var helt fullbokade

• Äntligengravid

Nån mer som har väldigt ont i brösten? Har haft sen strax innan jag fick veta att jag var gravid. Och har det fortfarande. Funkar ok så länge jag har behå på mig men så fort jag tar av den gör det skitont. Märker ju att dom blivit större men snart måste dom väl sluta göra ont iaf. Inte haft så vid nån av dom andra graviditererna

• Äntligengravid
    zod skrev 2013-05-10 08:46:45 följande:
    Jag har precis likadant och kan inte heller minnas att det var så här under tidigare graviditeter. Klarar verkligen inte av att vara utan BH någon längre stund och att bara nudda mot brösten är obehagligt.
    Skönt att det finns fler iaf. Brukar alltid sova utan behå, men det funkar inte nu

• Äntligengravid

Jag har gjort avfärgning av mitt hår då jag färgat det ganska mörkt en längre tid. Har jättetråkig färg på håret nu, men skönt att slippa utväxt iaf. Funderar på att fixa lite ljusare slingor oxå. Tror inte det är nån större fara att färga håret nån gång ibland

• Äntligengravid

Jag har köpt en Urban Jungle till min bebis Hade sån till min yngsta oxå och var supernöjd med den. Hade den även som dubbel då det är 19 månader mellan mina två yngsta. Hade aldrig klarat mig utan syskonvagn då.

Svar på tråden December bebis 2013