• moruri

December bebis 2013

Carmello var väl ett urgulligt namn. Lille karamell! Blir nog mellannamnet här! :D

• moruri

Jag har funderat på Julian innan! Jättefint, fanns en äldre pojke när jag va liten som hette så och jag tyckte han va jätteeeesnygg!

• moruri

Idag känner jag mig som en dyracell kanin! Kliar i fingrarna på mig, vill skapa skapa skapa! Har dessvärre inget hemma att Hitta på... Känner tom för att flyttstäda/sortera ( har inte ens fått en ny lägenhet än, men hoppas de ringer imorgon eller under nästa vecka om något). Har rensat killens garderob och städat lägenheten. Vad nu då? Ska man sortera verktygslådan tro, hahaha!

• moruri

Blev till att sortera papper, hade ett kaos med gamla lönerapporter, arbetsintyg, försäkringskassan, Skatteverket, räkningar. Nu ligger allt ordnat i mappar! Så tillfredsställande, har även hunnit med disken , lagat mat till lillen, legat på soffan med te och choklad, haha! Riktigt produktiv dag! :D nu ska jag väl ta tag i att börja laga mat, kyckling, fisk, pizza?

• moruri

Puh! Lagat mat sorterat verkygslådan där alla spikar och skruvar hade ramlat ut, sorterat i färg och storlek. Fixat i städskrubben och rullat kablar, nu sitter jag på soffan lite smått andfådd! I think i Will call it the day! ;)

• moruri

OMG!!!!!!!!!!! På tala om att glömma bort folks födelsedagar!!!! Min sambo påminde just mig om att det är hans idag, omg vill sjunka genom golvet!!!!!!!!!!!

• moruri

Oj oj oj, kan inte fatta det. Nu gick han iväg till sin bror en sväng som bor i närheten. Tänker iaf göra en bullsats tills han kommer hem så vi kan mysa med varma bullar och te! Får väl bjuda till lite idag, höhö! Var ju ett tag sen... Känner mig som en säck potatis ungefär och as osexig. Men nu får det till att servera bullar i spets nattlinne. ( gjorde tom snabbmakaroner idag... Snabbmakaroner, fy fan vad jag skäms, äter vi knappt i vanliga fall och han hatar de. Måste verkligen fjäska nu)

• moruri

URK för svamp. Fick det upprepade gånger i början av graviditeten. canesten 3 dagars piller och de försvann till sist! Peppar peppar!

Hade en trevlig dag med lillen hemma. Tills karln kom hem från jobbet och surade seriöst över att jag inte lagat mat! Blev lite pissed! Nog att jag lagar den mesta maten hemma men förvänta dig det inte och sura inte... Att vara hemma med en 8 månaders som just lärt sig krypa/gå höggravid, hade gärna bytt roll för en dag! Så mycket mer jobb att vara hemma!!

• moruri

Grattis grattis mammatilltvå! Hoppas hon repar sig snabbt så ni får komma hem!

Svar på tråden December bebis 2013