• moruri

December bebis 2013

Hm? Ser inte bilderna jag la upp! Störig app! Försöker på datorn igen senare, mitt tålamod tog slut ;) hoppas på att få hinna äts upp mina passionsfrukter innan lillen vaknar. Blev sjukt sugen på en maffig fruktsallad nu! Måste nog ta mig till allfrukt och handla lite, tio passionsfrukter tio kronor, man tackar!

• moruri

Mammatilltvå:

Så fin hörna! Vill också ha sånna hm pappers öh grejor ovanför sängen, superfint!!

• moruri

Mammatilltvå85:

Tror jag sett sånna på butiken tgr, måste nog införskaffa mig det också! :)

• moruri

Misskaos: sån fin randig mössa, jag har en vit/gul randig omlott tröja som skulle va sååååå fin ihop med den ;)

• moruri

Ja 3 månader är ju ingenting, denna graviditet har verkligen rusat fram för mig! Vi håller på att leta ny lägenhet, kommer bli galen om jag bor kvar här när nästa liten kommer, hoppas verkligen vi hinner hitta något och flytta innan! Håll tummarna för oss!!

• moruri

Skrev ett långt inlägg innan men så råkade jag trycka på avbryt, as störigt! Och nu orkar jag ju inte skriva om allt.

Dock sitter jag topless på soffan och tror jag spillt vatten på min mage, sen inser jag att min ena tutte börjat läcka massa. Jahopp!

Nu vet ni det ;)

• moruri

Goldie: haha verkligen!! Ja det får vi hoppas. Var väldigt struligt sist med amningen, lillen gick inte upp tillräckligt så började med tillägg, men då blev han lazy baby som föredrog flaskan ist.. :( jag ska göra så gott jag kan och hoppas på att det fungerar som det ska denna gång. Vet bara att jag inte tänker "straffa" mig själv så hårt denna gång om det kör ihop sig, blev så himla ledsen sist när det inte funkade. :(

Svar på tråden December bebis 2013