• moruri

December bebis 2013

Klar och tryckt i mig en banan! Värdena såg bra ut så det var ju skönt! Men varför i helvete luktar alla Malmös bussar curry idag???? Tur jag har back up plastpåsar i väskan säger jag bara!!!!

• moruri

Puh! Tuff dag, lillen fortsätter ha tandsprickning. Gnälligast i världen och inget duger. Idag känns det jävligt jobbigt att bli tvåbarnmamma, hur ska man orka med? Helt slut, ögonen går i kors! Längtar till sambon kommer hem och kan ta över så jag kan få slänga mig på soffan och bara få titta på när dom leker!

• moruri

Missk: ja jag har en vän i Norge. Kanske ska kolla med honom. Han har också två småbarn så han lär ju kanske veta vilken det är. Tack för tipset

• moruri

Missk: ja jag har en vän i Norge. Kanske ska kolla med honom. Han har också två småbarn så han lär ju kanske veta vilken det är. Tack för tipset

• moruri

Har haft värsta ilningarna i bäckenet idag. Aj, aj! Men nu sitter jag äntligen uppkrupen i soffan med "vi föräldrar" efter att ha städat lägenheten och stoppat tvätten i maskin! Soft dag!

• moruri

Ja, hoppas man iaf hinner komma in i någon form av rutiner innan sambon ska tillbaka till skolan. Vill inte Ferdinand ska börja på dagis än, tycker han kan vänta och börja samtidigt som lillebror sin, men vi får väl se hur det kommer gå. Ferdinand är också väldigt gosig och vill vara med hela tiden, men man kan ju hoppas på att han blir mer och mer sugen på att utforska så han inte blir ledsen över att han måste dela uppmärksamheten.

Igår ringde min hyresvärd, de var för en gång skull positiva och sa att han ska försöka styra upp något så vi kanske kan skriva på kontrakt om en större lägenhet i slutet av månaden. Med inflyttning senast 1 januari! Så jävla lättad! Äntligen!!!!! Är nästan så jag redan vill börja packa :D

Bm besök klockan 14, längtar efter att få höra lillemans hjärta

• moruri

Åh, blir också sugen på att packa bb väskan. Så himla mysigt att ha den ståendes i väntan på Douglas! Ska köpa nya gravidleggings, var så skönt att ha det efter förlossningen tyckte jag. Packa ner nå mjuka tröjor, stora mammatrosor ;) nå gott snacks. Ååååååååh, nu nu nu! Vecka 32 imorgon! :D

• moruri

Babyskydd? Papper från Bm! :)

Själv njuter jag lite av blåsvädret och den gråa himmelen. Gjort goda baguetter och myser med ljus inne. Vill verkligen sticka mössor åt hela familjen men har inget garn hemma :( . Får väl underhålla mig med att baka något senare istället!

• moruri

Åt inte heller nå av allt gotta jag stoppat ner. Men man vet ju aldrig ;). Maten jag fick där var ju verkligen ett skämt. Men svårt att packa mat när man inte vet när den behagar komma. Bäst att bara låta karln springa iväg och köpa något. Alla dess restauranger runt Malmö sjukhus, bara att välja, thai? Pizza? Indiskt. Haha!

• moruri

Härlig dag med fint väder. Varit ute på promenad med en nära vän och hennes nya sambo. Sedan haft besök av en vän som är gravid i vecka 12. Hon hade fått en jättesöt liten mage

Svar på tråden December bebis 2013