• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MissKaos

Majskrok! Yummy! Hälsar Elsa som försökte trycka in de i munnen på tvären.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Blir inte aktuelltåpå länge då.

Plopps80 skrev 2014-03-28 19:04:47 följande:
    Det finns vanilj och fruktkrokar också men de innehåller tillsatt socker.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • FiaFunderar

Idag fick vi äntligen en remiss skickad till barnmottagningen. Nu tror de att Lisen är känslig mot mjölkprotein iaf... Som JAG sagt i två månader men som inte tagits på allvar... Hon har eksem och trög mage... Men är glad och väldigt pratsam.

Jag har haft en fruktansvärd vecka!

Jag skulle hälsa på min vän som låg sjuk i cancer på sjukhuset. Jag fick mitt sista sms förra onsdagen sen hörde jag inget mer. Trodde han var deppig. När jag kommer dit så är hans säng tom och en sköterska talar om för mig att han gick bort kvällen innan... Jag dog lite grann inombords den dagen och har gråtit mängder. Haft svårt att ta hand om mina barn... Det är en svår chock för många av oss och speciellt hans tjej och barn. Det tog 4 veckor från att han fick cancerbeskedet till att han lämnade oss :(

• MissKaos

Men Fia så gräsligt. Går ju inte ens förstå. Kramar!! Massor av kramar

• MissKaos

Vad är BLW?