• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Förstaförsökaren26

Vi fick hem erbjudande idag gällande förskoleplats! Fick verkligen inte vårt förstahandsval men får tänka positivt att vi har fått erbjudande å sedan hoppas på det bästa!

• corky
    sarak skrev 2015-05-01 14:28:08 följande:

Här väntas också syskon i mitten av oktober smile1.gif

Grattis :)
  • Irlais
    sarak skrev 2015-05-01 14:28:08 följande:

Här väntas också syskon i mitten av oktober smile1.gif

Åh, roligt har du haft RUL än?
  • Förstaförsökaren26

Åh jisses vi plussade tidigare ikväll! Är helt i chock! Vi sa för två veckor sen att vi börjar nu vid denna ägglossning å poff det tog sig! Om allt går som det ska så får vi ett till mirakel runt 16-19/1-16 :)

• moruri

Kul att tråden lever kvar! Vi ska också få syskon till pojkarna, antagligen i december! :)

• Irlais

Grattis moruri och förstaförsökaren kul att det blir ett gäng syskon runt samma tid!

• Sokkerflikkan

Så kul att så många väntar syskon nu. Stort grattis till er!!

Här är det 18 dagar kvar till BF och jag är spy less på att vara gravid. Längtar ihjäl mig till lill baby samtidigt som jag har en del ångest över hur Alba kommer ta det.

Nära nu:)

• Kobran

Hej alla! Har det kommit några syskon ut ännu?
    Själv blir jag igångsatt den 14 oktober så nu är det inte l

• Kobran

(Forts.)Långt kvar.
    Är hemma med magsjuka o flunssa tillsammans med resten av familjen och har en sån dag var jag bara tänker varför de nu va en så bra ide det här med syskon :/
    Har dessutom foglossning och sockersjuka som sist, hade lyckligtvis glömt hur det var förra graviditeten.
    Hoppas alla har det bra både stora o små :)

• Irlais

Väntar nervöst på bebis ???? beräknad 18 okt, första kom 10 dagar tidigt så ska bli spännande när denna bebis behagar dyka upp! Har haft riktigt jobbigt men senaste veckan har det vänt, tur det.

• MariaOchNiklas

Här kommer det oxå bli syskon. Är beräknad till april 2016. Tjejerna här hemma väntar med spänning på att syskonet ska komma. Blir lagomt tills stora tjejen fyller 4 år och lillasyster hunnit fylla 2 år

17/4-12 & 18/12-13 våra prinsessor ♥
  • Förstaförsökaren26

Hallå alla! Hur mår ni?! Har det blivit några fler syskon? Själv så har jag en vecka kvar till BF men tror nog att jag går över som med storasyster ca 2 veckor. :) tänk att våra små redan är 2år.

• Goldie

Det blev en lillasyster i början av augusti. Så nu är de tre syskon - mina stora decemberbebisar som är drygt fyra och två, och så minstingen som är nästan nio månader. Full fart men också mycket glädje. Är så tacksam på många sätt.