• MissKaos

December bebis 2013

Nej nu är det inte alls tidigt att känna så! Vm bestämmer det? Känner du så så gör du

Läste tom ngn rek om att gå ner 1d/v from v 30 någonstans för att man ska orka!

Irlais skrev 2013-10-10 11:11:08 följande:
    Känner likadant... ingen energi alls. Känns som att jag knappt får något gjort på jobbet och har två riktigt hektiska veckor framför mig, fattar inte hur jag ska orka. Trött, energilös, ont lite överallt, motivationen är inte på topp direkt. Skulle också bara vilja ta det lugnt ett par dagar men det finns inte riktigt utrymme för det. Eller gå ner till halvtid kanske... men det känns som att det är så tidigt att känna sig så sliten redan nu?! Har BF 28/11, det kan ju vara två månader innan bebisen kommer liksom. 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Em me skrev 2013-10-10 11:46:05 följande:
    Om det får någon att känna sig bättre är ni som känner er orkeslösa inte ensamma;) jag är med orkeslös.. dessutom är jag ganska lat annars med, gravid eller inte... Men det är absolut okej att känna sig orkeslös nu, vi är ju höggravida:o vi bär på flera kg extra och kroppen arbetar med en massa, vi har ett liv inom oss!!

Sen är vi ju för det mesta två med, lasta över lite på partnern, det är okej. 

En annan sak.. dedär med bikini linjen ger jag nog upp snart!! skar mig idag, ser inte, når inte... och egentligen, vem på förlossningen bryr sig om det förutom jag, och jag antar att jag har annat att änka på då;) det är ju fram tills dess då, för mig och sambon typ.. men är inte så sugen på sex heller, känner mig lite otymplig^^  
    För mig är det vattengympan som gör lite bikinifix nödvändigt.
    Sist resonerade jag tillsist som så: Va fan. JAg ser det ju inte själv så JAG lider inte av det

Ska testa kräm tror jag får borttagning..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Oj!

Fast bebis kan ju likväk komma två v innan bf? Jag hade aldrig orkat jobba så tätt inpå. Sista veckorna känns som vila och packa om bb väskan 10ggr kolla Tv fika och kanske träffa ngn för lunch..

gosnosen skrev 2013-10-10 09:51:24 följande:
    Jag har inte riktigt bestämt än. Jag har anmält föräldraledigt från jobbet från 6 dec (bf 8 dec) men har ca tre veckors semester som jag kan ta ut innan dess. Doktorerar och skriver forskningsartiklar just nu som behöver bli färdiga. Har ju "kontorsjobb" och kan till och med jobba hemma så inte så mycket att klaga på för att kunna gå hem tidigare. Men detta kräver ju hjärnkapacitet och det är där jag ligger på minus nu....! 

• MissKaos

Finns ju hårborttsgningskräm på hm..

Em me skrev 2013-10-10 14:09:12 följande:
    Haha, ja, om man ska i badkläder förstår jag;) då är de ju inte så kul:P Gillar ditt resonemang om att om jag inte ser så..;) vad är de för kräm tänkte du?

• MissKaos

Skämsstrut på!

Och fira imorgon kväll!

moruri skrev 2013-10-10 19:34:22 följande:
    OMG!!!!!!!!!!! På tala om att glömma bort folks födelsedagar!!!! Min sambo påminde just mig om att det är hans idag, omg vill sjunka genom golvet!!!!!!!!!!!

• MissKaos

Du kan sjuka dig för s-dr. Kontakta mvc imorgon!

sarak skrev 2013-10-10 19:38:14 följande:
    En galet stressig vecka på jobbet. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Känner att jag inte pallar. Kroppen protesterar med, massor av sammandragningar hela dagen idag. Kommer förmodligen ge sig när jag går och lägger mig, men är rädd att de kommer i morgon igen. Ska jobba på annan ort då, möten hela dagen, kan inte bara vila om det skulle behövas. Hjälper föga att klaga till chefen också, mycket speciella omständigheter i företaget och order från högre ort... Känner mig faktiskt villrådig över hur jag ska göra. Eller vad jag KAN göra. Jag har ju sagt att jag skulle jobba till 18 november. För sent att ändra det nu, ska ju ansökas minst 2 månader i förväg. Det enda sättet är väl att bli sjukskriven, men det kan man väl inte bli bara för att man är stressad som en tok? Jag är ju inte sjuk. Bläää...

• MissKaos

Hmm ja.. bjud till! Kanske sporten på tv och, ja. *hrm*

moruri skrev 2013-10-10 20:25:16 följande:
    Oj oj oj, kan inte fatta det. Nu gick han iväg till sin bror en sväng som bor i närheten. Tänker iaf göra en bullsats tills han kommer hem så vi kan mysa med varma bullar och te! Får väl bjuda till lite idag, höhö! Var ju ett tag sen... Känner mig som en säck potatis ungefär och as osexig. Men nu får det till att servera bullar i spets nattlinne. ( gjorde tom snabbmakaroner idag... Snabbmakaroner, fy fan vad jag skäms, äter vi knappt i vanliga fall och han hatar de. Måste verkligen fjäska nu)

• MissKaos

Ingen aning..

Em me skrev 2013-10-10 20:34:17 följande:
    Jo men funkar de?

• MissKaos

Den heter nog så?

Repan skrev 2013-10-10 21:07:48 följande:
    Är det liknande veets hårborttagningskräm?

Ja, det funkar isf, men det luktar räv och det tar ett tag som det inte är så kul att sitta på badkarskanten och vänta typ :P 

siolina skrev 2013-10-11 09:39:28 följande:
    Jag tycker det är enklast att raka i blindo ändå. Fast det beror kanske på vad man har för frisyr hehe. Jag har ju inget avancerat utan vill bara undvika att det sticker ut utanför bad- och underkläder.

Tyckte jag med tilld jag fick sätta plåster i blindo.. frisyr? Nä. Kan intr sånt.. nu är jag nöjd om det inte sticker ut. Kanske kan respektive fixa drt?
  • MissKaos

Sitter och funderar på hur folk fungerar.

Åkte spårvagn till city. Massage hägrar! Men om man ser att det kliver på en höggravid kvinna reser man sig inte då?

Hinner med ngt så lyxigt som latte innan. Åhh..

Svar på tråden December bebis 2013