MissKaos skrev 2013-12-08 20:48:08 följande:
Men stackare!
IdaJ skrev 2013-12-08 20:45:45 följande:Ah okej :/ Får hoppas på att det väntar lite för dig då!
Just nu känns det som jag är väldigt långt från målet :/ Vattnet gick ju igår, och lite senare så fick jag jättestarka värkar. Men när dom gjorde gyn så va tappen bakåtlutad eller vänd eller vad den nu va och 4 cm.
Så dom stannade av allt :( Vill bara ha min plutt hos mig nu! Nu mår jag annars bra från illamåendet :) Så skönt det iaf!
Va? Stannade dom av det på fl? Dom brukar ju sätta igång det inom tre dgr när vattnet går?
När ska du tbx för koll?
Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Ah det gjorde dom, bara för att jag skulle få sova. Dom vet väl att det kommer bli en långdragen process, så det va väl därför.
Jo, tre dagar annars blir det igångsättning som jag verkligen vill slippa :/ Vi är kvar på Borås parienthotell. Ska till specmödravården imorgon halv 11. Varför jag ska dit vet jag inte riktigt, trodde det gick lika bra med vanliga förlossningen . Vet inte alls vad som händer längre :/