December bebis 2013
Misskaos - gick å la mig i soffan nu direkt efter jobbet å det känns bättre :) Får sluta vara envis å lyssna på kroppen!! Är det många som har påbörjat sina "ledigheter" nu?! :)
Misskaos - gick å la mig i soffan nu direkt efter jobbet å det känns bättre :) Får sluta vara envis å lyssna på kroppen!! Är det många som har påbörjat sina "ledigheter" nu?! :)
Ida j - åh va härligt! Jag längtar nu efter ledigheten. Får börja mysa här hemma å fixa inför bebisens ankomst! Läser på Uni 50% utöver att jag jobbar 100% så det kommer å bli en del pluggande oxå :) Nej, men jag pratade med som igår å de behövde inkomstuppgifter bara å de ringde min chef in imorse så imorgon eller torsdag så vet :)
Misskaos - vart får du all ork ifrån?
Repan - åh, minns hur det var när jag pluggade heltid. Stressigt! Du fixar säkert dina tentor ska du se! :)
Ida J - jag jobbar som förskollärare :) ja, lite omväxling är nyttigt ibland tror jag :) vad jobbar du som?
Har haft typ mensvärk i mage och rygg hela natten. Kan man ha växtvärk såhär långt in i graviditeten??
Har också haft nåt som påminner om mensvärk senaste dygnet samt lite sammandragningar senaste veckorna. Vet inte heller vad de beror på, ska till bm imorgon så om de inte blir värre tänkte jag vänta och fråga henne då. Jag har bf 15/12.
Mammatilltvå85: Vilken fin liten tjej!!! Och såå himla liten. Nu längtar man efter sin egen :)
Har haft värsta fredagen någonsin idag. Fick reda på idag att den lönen jobbet betalt ut till mig var felaktig, så nu är jag skyldig jobbet 12000kr. Så ringde jag upp försäkringskassan och frågade varför jag inte fått några pengar av dem, och då har dom tydligen glömt att skicka ut ett papper till mig som har gjort att allt har stannat av ang mina pengar. Så nu kanske jag inte får pengar förrän i december. Och vart fan ska jag få 12000 kr från om jag inte får ut mina pengar?
Ååh!! Vill helst bara försvinna och komma fram igen när allt är löst.. :(
Vad säger facket om det?