• IdaJ

December bebis 2013

MissKaos skrev 2013-12-21 09:54:21 följande:

Nu är vår flicka!!(fel frn ul) Här. 52cm och 4, 0kg

Fl gick snabbt. lätt rally ett tag.

Hon ät underbar smile1.gif

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Åh stort grattis!!!
  • IdaJ

Testar att lägga ut en bild på min lille plutt via appen. Någon som kan se bilden? :)

• IdaJ
    MissKaos skrev 2013-12-22 12:43:47 följande:

Elsa på fl ngra timmar gamml

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Söt liten tjej!! Härligt att ni redan är hemma :)
  • IdaJ
    moruri skrev 2013-12-22 15:55:16 följande:

En vecka idag <3 ! Helt galet snabbt denna vecka gått. php8gl2TU59875.jpg

Åh så söt!!
  • IdaJ
    Tuttiluttan skrev 2013-12-23 00:42:11 följande:

15.43 idag kom vår lilla tjej! 3235g o 49 lång!

En ganska tuff förlossning men värt varenda stygn!

Dom klippte mig, fick sövas ner o bli sydd både på in o utsida!

Hela familjen mår iaf toppen nu! smile1.gif

Grattis till flickan! :)
  • IdaJ

Min lille plutt har blivit förkyld. Så himla jobbigt att se honom så tät i näsan :( Oroar mig så för att det ska bli värre :/

• IdaJ
    Felinne skrev 2013-12-30 08:10:55 följande:

God morgon. Så här i slutspurten roar jag mig med att läsa "Rosa - den farliga färgen" (ska snart börja på "Ge ditt barn 100 möjligheter istället för 2" bara min man blir klar med den någon gång) och tänkte göra en liten totalt ovetenskaplig undersökning här om ni vill hjälpa mig.

1. Hur många rosa plagg har ditt barn?
    2. Har du/väntar du en pojke eller flicka?
    3. Hur många rosa plagg har du själv?

Hoppas ni får en skön dag. I eftermiddag ska vi till barnmorskan och kolla hur vår lilla skatt mår bra därinne (BF+9 idag!). Jag har förresten börjat räkna timmarna till tolvslaget nu - känns inte helt rimligt...

1. Inga rosa plagg alls.

2. Har en pojke

3. Har nog några få liggandes långt ner i lådan som aldrig används.

Men jag vet att om jag hade haft en dotter så hade jag säkert köpt massor med rosa plagg :)
  • IdaJ
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-30 14:27:44 följande:

Så mkt gick det med den bedömningen. Kl 2 startade värkarna. Ligger nu på förlossningen och njuter av EDA som är min nya bästa kompis! Så nu jäklar är jag på g. :)

Lycka till!! :)
  • IdaJ
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-31 07:15:38 följande:

Härligt felinne!!! Vår prinsessa föddes 3:32 via kejsarsnitt. Efter 28 tim av extrema värkar å ingen öppning alls fick vi ge upp. Hon är så underbar vår lilla snutta!! Har varit ett tufft dygn men så värt det!!

Stort grattis!! :) Hoppas att du och din familj mår bra.
  • IdaJ

Imorgon blir första dagen själv med den här lille plutten efter att sambon har varit hemma i 1 månad med oss. Känns lite pirrigt!

Svar på tråden December bebis 2013