December bebis 2013
Han är inte då sugen och njae inte jag heller.
Han är inte då sugen och njae inte jag heller.
Var rätt bekvämt på bb.. lagad mat.. var rätt slut efter fl. Bara ringa på klockan. . Så fåtse beror på hur det känns! Var kvar två nätter sist.
Får onda sdr av det. Så tveksam till om det är värt det.
Jag hade nog sagt nej till att bli tittad på om det inte fungerar. Iaf första dagarna!
Jag fick enkelrum sist. Och blev så ompysslad av personalen. . Hafe nog tur! Amnibgen ja han sög rätt på fl och sen funlafe det förutpm att han gick ner mkt för mkt så vi fick tillmata lite. Inga problem alls med amningen gick omkring på bb med ötandes baby..
Då fanns det få enkelrum. Jag blev dom sagt bortskämd. . Dom fick in då många så jag han inte få äta på fl utan fick mackor på bb. Då fick jag enkelrum. Ja han fick sova där men valde hemma. Han var sjuk och utpumpad. Så ett bra val!
Fast så längr tror jag inte man får stanna? Tog typ tre dgr innan mjölken rann till.. för mig.
Lite sdr har en fördel.. magen sköter sig
*tänker positivt*
Fick jag med och ignorerade allihop. Javisst sa jag och log och gjorde som jag ville...
Vattengympat. När jag klev ur bassängen kändes det jättekonstigt i underlivet. Tryck neråt, eller snarare tyngd neråt. Hoppas den skruvar sig ner ner ner! Ju kortare väg ut vid fl desto bättre..