December bebis 2013
Oj alla! Fre 13/13 1313???
Själv är jag trött pch sur på allt. Fortfarande ingen tv inget nät. Gubben ska iväg sen. Skönt jag och en enorm påse twist om jag får ungen i säng...
Oj alla! Fre 13/13 1313???
Själv är jag trött pch sur på allt. Fortfarande ingen tv inget nät. Gubben ska iväg sen. Skönt jag och en enorm påse twist om jag får ungen i säng...
Nää jag älskar böcker...
Nu orkaf jag bars inte. Tvättar hysteriskt idag och har nu bäddat fint i vagnen :') nån mer filt däri senså! Gjort iordninc en låda i hallen till bebis så har alla varsin.
Vad säger facket om det?
Ja packaf är den. Delvis. Kamrra mobil och laddare saknas. Det viktigaste mao..
Tror det är olika vad msn vill ha med sig.
Egna mjuka kläder o innetofflor
Nessesär läpsyl man blir torr av lustgasen
Ngt att äta
Sportflaska till fl (jag fixar inte dom där små plastbägarna ffa inte liggande)
Kläder till bebis glöm inte liten mössa lätt åtkomligt det sätter man ju på direkt.
Egna filtar t bebis bbs är hårda
Tvättlappar (torra) bbs är hårda
Overall t bebisen för hemresa
Evt ngn tidning att läsa
Bärsjal
Mobil kamera och laddare
Mer?
Syftade mest på otur.. alla verkar ha haft en pissdag?
Det där är vad jag har packay vet inte om det är vad man ska ha?
Amningsnattlinne o amningsbh la jag ner.
Om det är pautomat rller kaffe/snax automat kan nog lite mynt vara bra med. Slippa utsvulten man om det drar ut på tiden.
Jag avskyr nyponsoppa odyl. Svälter hellre.
Mig fick dom mata med glass.. dey är mannen som inget får här. Efter behövde jag energi två mackor var ju nada eftrr det ultramarat...
Vill ha egen mössa! Sjukhusgrejer.. nä står ju vgregion på..
Vi kanske med kunde få i glas? Samma problem om man ligger.. öven efter var fladka skönt var nog lite uttorkad och smmadr och drack på bb
Kräkmedel alltihopa. Avskyr allt sånt... all typ av fruktsoppa milkshake etc huu..
Tänk så olika det är! Fast vi hade med egna kläder jag kände att jag ville ha ngt egenvalt på min älskling... tvättat med mitt tvättmedel. Drt luktar jobbet om deras grejer. Luktar som jobbkläder för mig...
Vätska. Försök äta lite typ rostat bröd. Vänta ut det. Får du inte behålla vätska så kontakta vården iom graviditet