Em me skrev 2013-10-30 16:44:23 följande:
Ni som ska skälla på försäkringskassan kan hälsa från mig! Hatar dem! Bråkat massa med dem, de gjorde dessutom fel och jag hade lägsta mammapenning en stund, de är ordnat nu men tog ett halvår att få överklagat till sina "rättigheter" deras hemsida funkar inte och de går inte boka möte och prata med dem så man förstår deras komplicerade grejer..
Mig glömde dom betala ut pengar till en gång. I SEX MÅNADER!! Fick ringa och prata med deras chef tillsist. Ho bad då om ursäkt och pengarna kom. Dom sa att jag inte hade skicka tin uppg men vid koll så hade jag gjort det. Tre ggr.. Otroligt! Det var när jag var hemma med sonen sista perioden.
Em me skrev 2013-10-30 16:37:57 följande:
Jag har inte varit mig själv senaste dagarna, i helgen mådde jag illa och och var matt och hängig, har därför lite paus med järntabletter och dricker blutsaft. Idag är jag så sjukt trött, visst har jag vaknat och kissat massa men ändå somnat om relativt fort. Jag har sovit massa idag på dagen men är ändå lika trött. Fungerar ju idag när jag är hemma men imorgon är de jobba som gäller.. Magen är sådär med och äter konstigt.. Är inte riktigt mig själv.. Som om nått är på g, men är i v 35 +1 bara.. Är förstföderska så vet egentligen inget, men har haft dendär känslan att det inte är så långt kvar..
Har du ngt virus i kroppen? Mkt sdr?
JAg ficktyp lite diarre innan sonen kom ut det lär väl vara rätt vanligt? Sprang på toa massor. Kanske får du lite tidigare då?