Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

December bebis 2013

Dagens projekt! Packa väskan inför fl och bb. En stor del av slemproppen släppte igår och det kom blod. Ringde fl men det var lugnt sa hon. Så nu är det bäst att vara förberedd om liten snart bestämmer sig för att göra entré tidigare. Är ju 32 dagar till bf. Nu känner jag mig väldigt redo för litens ankomst än vad jag gjorde igår kväll!

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Tror inte hela slemproppen släppt än, kommer fortfarande trådar när jag går på toa Men vore ju härligt om liten titta ut om em vecka Har inte hört något om vad lång tid efter slemproppen släppt bebis brukar komma. Hur funkar det med att ha sex nu om proppen typ är borta? Eller ska man avstå helt?

Repan skrev 2013-11-17 12:22:13 följande:
    Det sägs väl att förlossning ofta kommer igång inom en vecka från att slemproppen gått? :) kul!

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Oj så spännande hoppas det är på g nu berätta när du vet mer

Irlais skrev 2013-11-17 18:47:27 följande:
    Ja jag ringde in ändå, är ganska säker på att det är vattnet. Fick gå runt med toapapper i trosorna en stund för att se om det läckte mer (det gjorde det) och det kom rött blod också. Så ska in för en koll igen. Andra gången gillt? :)

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Å vad bra. Ham ställer mer än gärna upp på färdknäppen flera ggr om om det skulle behövas har varit extra hungrig de 3 senaste dagarna. Här får det oxå bli extra kolhydrater

MissKaos skrev 2013-11-17 18:08:22 följande:
    Sexa på om hsn ställer upp. Så länge inte vattnet gått. Är du lite öppen så kan ju färdknäppen göra jobbet. Snigelspår här med. Tolkar inte in ngt i det dock har ju vsrit så förut utan att ngt har hänt. Kolhydratladdat med våfflor flr säkerhetsskull
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

MissKaos skrev 2013-11-17 18:08:22 följande:
    Sexa på om hsn ställer upp. Så länge inte vattnet gått. Är du lite öppen så kan ju färdknäppen göra jobbet. Snigelspår här med. Tolkar inte in ngt i det dock har ju vsrit så förut utan att ngt har hänt. Kolhydratladdat med våfflor flr säkerhetsskull
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Grattis Irlais blir lite avundsjuk på dig som fått en liten. Men snart ploppar det ut flera små bebisar

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Beräknad till den 19 december. Så 4 veckor kvar. Får väl se om den vill komma tidigare. Vore så skönt om typ 2 veckor!

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Lycka till med födandet plopps mysigt med bebisarna som kommer en efter en ♥

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Grattis plopps till er kille längtar som tusan efter vårt underverk mer än nånsin nu när det kommer småttingar här. Njut av er lille innan tiden springer iväg.

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Har oxå funderat över hur mycket slempropp det finns. Pratade med en vän om det och hon sa att den oftast återbildas ganska fort om inte nu hela skulle släppa på en gång. Jag har fått slemklumpar som lossnat nästan varje dag under senaste veckan. Hoppas ju självklart på ett litet tecken på kommande fl, men inget stor förhoppning tyvärr.

MissKaos skrev 2013-11-24 09:22:31 följande:
    Mer slempropp idag! Undrar hur mkt det finns egentligen. . Plopps jag tror min var kass ett bra tag inan det blev bättre. Tyvärr. Hade före graviditeten m isak och blev inte bättre av krystandet. Undrtbart med dottern sonen pussade magen idag och undrade om bebisen kände det..

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Då låter det ju lovande iaf tyckte det lät lite konstigt att den återbildas så sent. Heja dej på spinning. Ska ta mig ut på en promenad idag och se om det vill hända något. Går det bra att göra basilika avkok på torkad basilika? Ska man blanda det med hallonbladsthe eller dricka var för sig?

MissKaos skrev 2013-11-24 10:42:11 följande:
    Vad är det dom säger, inom 2v när hels är ute? Testar med spinning idag. Ska koka basilika imorgon. ..

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden December bebis 2013