December bebis 2013
Du beskriver mitt liv totalt! Fy fan man känner sig sjuk i influensa. Jag vilar så mycket jag kan och klär mig varmt mot frossan. Känner mig deprimerad pga mitt mående. Känner mig värdelös!
Någon som vet VARFÖR man fryser och får frossa i början av graviditeten? Min BM sa att det inte är ett typiskt graviditetssymtom men googlar man och läser i tråden är det ju oerhört många som fryser. Jag tycker det är så jäkla obehagligt. Minns inte att jag frusit tidigare graviditeter!
Inelg nä har inte tagit Alvedon. Lägger mig under dubtäcket och då går det över. Mannen har fått sätta på elementen igen så nu fryser jag inte för stunden kors i taket! Min temp brukar ligga på 36,5 c och har nu en temp på 37,1-37,3c. Är också väldigt känslig för feber! ÅLängtar till man får ökad blodvolymen och blir varm lagom till sommaren Efter VUL känns det lite mer värt att må så här. Känns mer verkligt att någon lever inom en när man sett det! Mannen har också blivit mer omhuldande sedan han såg pyret. När har du VUL?
Lycka till med VUL idag alla mammor (blivande)
Vad har ni fått avsmak för? Vad har ni för crawings?
Avsmak för:
senap, kladdkaka, vitlök, kaffe, coca cola, pizza, mc donald, oboy
Crawings:
Gott gräddat med skinkost
Havrefras med frystorkade jordgubbar och iskall mjölk
Baguetter lite frasiga med ost och skinka
äpplecider utan alkohol
Jag gick upp 35 kg förra graviditeten. Idag hade jag gått ner 1 kg. För 2 v sedan vägde jag 71,6 kg och nu idag 70,3 kg. Man tackar. Har ämnesomsättningen fått sig en rejäl knas eller vad? Äter ju hela tiden mot illamåendet.
Inelg alla embryon utvecklas väldigt olika har jag läst. Ägget kan ha fäst väldigt sent. Ibland tar ju resan till livmodern längre tid. Kanske visade din ÄL tester utslag fast du hade ÄL senare. Bra att lilla hjärtat slog! På rul blev jag tillbakaflyttad 11 dagar. Hon var lite för liten. Jag var sjukt irriterad för jag visste när hon blev till! Hon kom i v 37+6 presis enligt mina uträkningar. Frisk som en nötkärna. i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps628f54cb.jpg Magen vecka 8+5
Jag tog en Postafen och sov 14 timmar och var fortfarande dödstrött trots sömnen. Den tar jag inte! Jag känner lite panik lilla bulan. Undrar hur jag ska klara 2 barn. Att börja om med vaknätter och blöjbyten. Jag älskar inte att vara mammaledig då jag lätt klättrar på väggarna. Kommer jag och sambon få egen tid att göra saker själva. Massa tankar har börjat bubbla inom mig! När går embryo över till foster? Är det efter 10 fulla veckor eller 9 fulla veckor? Imorn har jag gjort 9 fulla veckor.