December bebis 2013
Har kommit hem från London. Känns tungt igen med hunden som inte är här. Orkar inte vara deprimerad
Har kommit hem från London. Känns tungt igen med hunden som inte är här. Orkar inte vara deprimerad
Bara grinar över min hund. Undra om det är värre pga jag är gravid. Orkar inte må så här. Saknar henne så jag snart går i bitar. Älskade henne så oerhört.
Sitter hos barnmorskan och väntar. Ska ta blodprover. Undrar om jag har järnbrist. Är så trött och urlakad. Vet inte om det beror på att jag gråter hela dagarna eller vad... Är som en urvriden disktrasa. Kan inte glädjas åt barnet. Känner mig bara orolig hur jag ska klara allt. Har hamnat i en depression. Är känslig för hormoner och hundens död sänkte mig ner i botten. Har inte orkat kontakta vc får göra det men skäms lite.
Hon tyckte inte det lät bra alls att jag mådde så dåligt. Ska få träffa en kurator. Känns bra. BM hade också hund och förstod vilken smärta och sorg jag går igenom. Skönt för alla kan nog inte förstå hur mycket ett djur kan betyda för en. Hunden var som mitt lilla barn. Jag älskade henne av hela mitt hjärta verkligen! Inte konstigt att man faller in i en depression när hunden dör så hastigt.