-
Det står på sajten rekommenderas från 12 månader, så I guess not. Får köpa kudde ngn annanstans. De är kanske för mjuka/tunna då?Smulan91 skrev 2013-07-28 21:18:28 följande:Hmm jaha, då vågar man inte använda dom kuddarna då?
-
Här finns kuddar som ska vara "okej" från 0 månader: minimundus.se/lista.php
Och nåt som heter "rätt start" kan man tydligen köpa också, har inte hunnit kolla upp än.
-
Vi fick köpt spjälsäng igår på blocket. En gulliver från IKEA som jag så gärna ville ha pga att man kan ta bort ena sidan när barnet själv kan gå i och ur sängen. Vi har en väldigt hög säng så möjligen tar vi bort ena sidan medan spjälsängen står in mot vår säng första månaden eller så. (ska testa lite om det blir samma höjd och om man kan tvinna fast sängarna i varandra)
Känns så knäppt, det står en spjälsäng i vårt hem! går och kikar på den då och då.
-
Vi har kollat på urban jungle mountain buggy och brio go - eftersom mountain buggy inte har vändbar sittdel åkte den ut. Bebisen börjar använda sittdel vid 6månader-ish och en så liten vill jag se. Brio go har vändbar så när barnet är ett år och äldre kan man när det är redo vända det framåt! Annars hade mountainbuggy varit ett alternativ för oss definitivt!
-
Shit vad dyrt PoP är, till och med andrahands...
-
Inte den overallen då, även om den inte lär sluta så billigt tror jag ;) Men andra annonser med PoP!
-
Precis men en ny har jag sett på nätet iaf för vad var det 600-700 kronor va?MissKaos skrev 2013-07-30 14:13:38 följande:Jfr med ny så..
Jag köpte en på rean. Hade nog tur råkade trava genom nordstan när dom satte ner priset på den.
Höll på o ramla av stolen.
De har inte kläderna så länge ;) Väntar nu på paket från 18månader.se ! Ska bli kul :) -
Testat brio go idag! Den är bra tjusig. Lättkörd, underbar. Väldigt lång liggdel tänkte jag på, skönt med space säkert :) Den gick även in i bilen!! Utan att ta av hjulen! Så glad. Vi har verkligen världens minsta bil så det är så skönt.
På babyproffsen i gbg kostar alla tre delar ca 11300, vilket är 300kr dyrare än om man beställer på nätet - där man inte kan välja alla färger på alla sajter. Dock finns ett erbjudande nu där regnskydd ingår också till både ligg- och sittdel i vilket fall man sparar nästan 700-1000 kr nånting på att ta det på nätet då.
Men jag tänker, det är väl bra att ha en butik att åka till om något går fel? Hur gör man annars om man köpt något på nätet liksom? Verkar jättejobbigt att reklamera delar eller så om man handlar på nätet... 300 spänn känns ju inte så mkt för den servicen.
-
Hittade en overall som jag tror fungerar med fleecefiltar osv i vagnen under vinter/vår! :)
Äntligen! (Och som inte kostar 500 spänn)
www.filur.se/product-view.asp&prodid=38523&ref=%2Fproduct%2Ddlist%2Easp%3Fcatid%3D12666
Stör mig bara att alla barngrejer alltid ska ha "gulliga" öron ;) Tycker inte det är gulligt alls, men kan väl kanske sprätta bort dom och sy igen.
-
Det beror nog på hur de är sydda (snett över eller i samlad punkt i en annan söm). Om det är det senare så syr man bara igen den sömmen så blir det bra. Sitter de mitt på med egen söm så syns det nog mer efteråt... Jag beställde ju på nätet så jag ska se när det kommer hur jag kan göra.Plopps80 skrev 2013-07-31 11:18:22 följande:
Avskyr också öron. Är på min overall jag köpt också. Har lust att sprätta bort dom men det kanske blir fult.
SÅ farligt är det inte med öron, men jag tycker liksom det blir för mycket, så många plagg som har öron.