Plopps80 skrev 2013-12-18 13:59:40 följande:
Miss kaos jag fattar exakt hur jävligt det känns. Vi har ju samma BF och samma igångsättningsdag. Hade ställt mig in på att det kunde bli så här men ville det inte. Fattar inte att de är så jävla stenhårda med igångsättning vad spelar det för roll lördag eller söndag. Du ska inte dricka ricinolja? Jag vet att det inte är att rekommendera men tycker så fruktansvärt synd om dig! Julen är barnens högtid och som mamma vill man ju fira med sitt barn och se glädjen och närvara. Kram!
Nej, jag riskerar inte hälsan. Kan ju var skitfarligt med ricinolja. Även om det är frestande.. Men man kan bli rejält uttorkad av det. Däremot funderar jag på att ringa upp till Atenanthal och be om enhinnsvepning till. Eller kommer dom bara tycka jag är jobbigt.. JAg tycker med det känns så hårt. Dom kunde ju gjort det på fredag, vill dom ha fullt på BB på helgen själva? Tycker det skulle va gött för dom att göra bort lite jobb innan..
IdaJ skrev 2013-12-18 14:07:11 följande:
Förstår helt varför du inte orkar vara positiv! Vem hade orkat det liksom? Jag hade ångest för att fira jul på BB, och då har inte jag barn sen innan, så förstår om din är 100 gånger värre! :/
Jag hoppas verkligen att bebis kommer snart så att ni får vara hemma med storebror och fira jul!
MariaOchNiklas skrev 2013-12-18 14:09:16 följande:
Jag förstår din känsla till 100 % har haft världens panik och ångest över att bebis skulle komma på julafton. Hade gjort så ont i mammahjärtat att inte få vara med alla sina barn på just den dagen. Jag håller tummarna för att det blir en snabb förlossning när den väl kommer igång så du får åka hem till sonen ♥
TACK tjejer!! Känns skönt att höra att jag inte bara är fånig.. Det gör verklgeinont i "mammahjärtat" att min stora ska vara utan mamma på julafton. Och att jag inte får se honom bli glad/rädd för tomten.. och för sina julklappar...
Tuttiluttan skrev 2013-12-18 14:01:07 följande:
Väntar på min bm nu.. Hoppas hon sveper som aldrig förr nu så tösen kommer på utsatt tid imorgon
Eller iaf håller mammas o pappas planering att komma i helgen
Lycka till!