• MissKaos

December bebis 2013

Tack! Synd inte jeansen håller med! Med den magen jag hade såg kag mog smalre ut än jag var

Plopps80 skrev 2013-12-30 13:20:32 följande:
    Du såg skitsnygg ut som höggravid. Smal som en liten pinne miss k.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-12-30 16:07:30 följande:
    Hatar hello Kitty över allt annat. Men dottern har varit av en annan åsikt. Allt handlade om hello Kitty ett tag så jag fick snällt köpa lite kläder med eländet för att göra

henne glad. Det värsta jag gjorde var att köpa hello Kitty filmen. Den skulle jag inte ge min värsta ovänn. Pipiga röster allmänt fruktansvärd Nu är dottern ur hello Kitty nu är det Barbie som gäller. Och monster high. Bättre än hello Kitty.

Hallo Kitty hrj hon tyckr omdig...vidrigt. vi hat med filmer med henne. HK klädet är ute nu iaf
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Härligt! Lycka till.. hoppas det redan är klart

Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-30 14:27:44 följande:
    Så mkt gick det med den bedömningen. Kl 2 startade värkarna. Ligger nu på förlossningen och njuter av EDA som är min nya bästa kompis! Så nu jäklar är jag på g. :)

• MissKaos

Jag har en fontänbebis. Fem!! Pyjamaser gick det inatt. Förnatten är problemet verkar det som. Tur jag kkan ha henbe i både 50 och 56 och har massor av pyjamasar. Men stackars henne. .

• MissKaos

2nattlinnen. Skulle behöva det dubbla...

Jag har en stor handduk som draglakan i sängen. Plastad frotté under lakanet.

Om vi matar dom mef choklad idak har vi ksnsle chokladfontän ikväll?

sarak skrev 2013-12-31 10:00:05 följande:
    Samma här. Spyr hela tiden, även när han sover. Vi vaknar indränkta i spyot känns det som. Flyttar runt oss i sängen o försöker hitta spyfri plats. Men han mår bra, går upp i vikt och vi har tvättmaskin, så det får gå!Nästan värst för mig, jag har inte så många amningsvänliga tröjor

• MissKaos

Wow! Rallylevrans! Han du in eller blev drt i ambulansen?

Grattis!

Felinne skrev 2013-12-31 12:18:29 följande:
    Nu är han här! Gick lite väl fort bara. Det tog 45min från det att min man ringde SOS till att han var ute. Så typ totalt 3 timmar från vattenavgång till värkar till kraftiga värkar till bebis. Vi är fortfarande lite i chocktillstånd över vår nyårskaramell. Men oj vad häftigt!

• MissKaos

Vissa bsjsar varjr gång dom äter. Tror inte dropparna kommer minska frekvensen. Vad tvättar ni med? Testat rapsolja eller solrosolja. Inotyol är brs stt smörja med jag brukar ordinera det till äldre med blöja deras hud är med sådär ömtålig! Min son vsr oerhört känslig så rapsoljan vat det enda han tålde. Våtservetter -omedelbart utslag!

Stsckars liten

Repan skrev 2013-12-31 11:40:57 följande:
    Bebis har nu litet sår i en röd rumpa :( vi ska köpa semperdroppar o hoppas han ska bajsa färre gånger. Nu bajsar han 3-4 ggr PER NATT. Det är så synd om honom :(

• MissKaos

Zink går inte bort. Bröstmjölk? Bephenthan? Det har kommit en ny i en vit tub som är bra. Minns onte namnet. Lite olja i tvätyvattnet är värt att testa!

Föresten. . Elsa fick kläder i julklapp av mon moster. En body m traktorer och en med hjärtsn. Fina båda två. En mysig retro heldress. Och en body med insekyer spm ser ut som fästingar.. är jag hemsk om jag stoppar den längst in i garderoben och glömmrr den där? Min stora fick borrelia som sexmånaders så den gav mig kryp. Och hade ni tagit pä ett plagg med fästingar på? (Är säkert skalbaggar men ieuu kryp)

Repan skrev 2013-12-31 13:02:51 följande:
    Endast vatten o sen salva efteråt, vi ska köpa en ny zink. Inotyol var värdelöst! Så fet att vi inte fick bort bajset o det blev bajssalva av det hela :( ska göra en fet vatten/oljemix o tvätta med.

• MissKaos

Hon fryser. Går inte lufta.

.

sarak skrev 2013-12-31 14:28:19 följande:
    Sedan är det ju bra att lufta också förstås. Men jag tycker det är svårt. Rasmus brukar få ligga lite på sängen utan blöja med plastad frotte under sig. Men vi har inte mer än 20 grader hemma och han börjar ju snabbt huttra Hur gör ni andra?

• MissKaos
    Stolt storebror!
Svar på tråden December bebis 2013