December bebis 2013
Ja ibland. Eftersom jag vill hon ska äta dagtid o inte på natten.. Och för att det börjar göra så ont i brösten!
ÅHH! Jag har ju inte lokaliserat klädkällaren sedan dom flyttade!! Har dom babykläderna från Bebis nu?
Ingen koll. Men det skiljde sig med sonen totalt sett följde han kurvan. Elsa vägde 4700något sist och 5100 idag. Ca 200gr/v då. Är min man hemma så ammar jag sen går han bära henne till sömns fast hon kinkar. Kanske Kolla Elisabeth pantley somna utan gråt det är en del bra tips i den som funkar för vissa?
Min kan äta i sömnen. Det är imponerande fast det sker mest nattetid
Vi luktar ju maat..mums suga lite, namnam för bebis! Tänk att din mat ät så god att din baby vill ha den och vara nära dig så gärna!
Min unge sover mef gott. På mig. Jahopp.. hon leker väderkvarnar i sängen om jag flyttar på henne. Nära mig snusar hon sött.
Hmm jag hade gråtit i smyg! Tredje kvällen själv idag. Bara kvällarna. Gubben har lämnat på fsk varje dag. Jobbigt nog. Lät stora sitta i soffan och äta mackor på kvällen och kolla backyardians. Mysigt hade han.
Mammacore på friskis idag. Tar typ hela dagen iom att jag klev upp 9. Vi åkte 10:15 träning 11-12 sen amma blöjbyte etc hem äta duscha greja lite. Nu dax att hämta på fsk. Fått på diskmaskin och tvättmaskin. Tvättar Elsas bajskläder hela outfiten var gul sonens olycka igår.. najs bajs. Eller bajs me najs?
Kokar frukostägg nu. Lika bra ha det fixat..
Elsa gör så om magen är på g m bajs el gas.
Tänkte testa att hålla henne över toan. Hon bajsar blöjan full när man tar av kommer mer
Tänkte då pröva. Varför gå det på skötbordet lixom? Då gör hon tvärt om
Bajsar tre ggr idag mkt ifs men bara en åt ggn..
Meh vad folk är snabba att dömma andra! Man väljer väl det som är bra för rnd barn ochens familj? Hur kan ngn ens tro något annat? Det är ju en förolämpning av grad att ifrågasätta vad man ger sitt spädbarn att äta.
Folk iftågasätter mig som låbgtidsammat med. Efter ett år hat jag fått höra div. Äckligt, sexuellt, onaturligt etc etc!!
Måste testa. Ska ta in pottan kändes svårt att hålla över toan. Ovana kanske?
Förkyld bebis. Igen. Stackars liten. .