December bebis 2013
Får testas!
Får testas!
Sötis!
Åh fy fan!! Tur du hade sinnesnärvaro!
Lärde dom dig omväxlamde ryggdunk och brösttryck? Be bvc annsrs..
Kör ni andningsgslarm nu?
Jag hade nog aldrig met kunnat sova. Vilken skräck@!
Ryser ännu efter att ha läst Marias historia
Bra!!
Du kan kolla på hlr på nötet sålänge! Tror youtube har filmer och på livrädfningssällskapets hemsida. Det är inte svårt att görs hlr bara man vet hur! (Jag är instruktör upp till sjukhusnivå dvs m hjälpmedel och har gjort det live två ggr med bra resultat!!) Har även bankat upp eb kola pö sonen en gång. Läskigt. Men det funkar!
Vad skönt fia! Ökar hon i vikt nu?
Jag gör tradera auktioner. Jösses.. tar tid! Men men hoppas få in några slantar att dryga ut mamma pengarna med. Och få lite garderobsplats. 37!! Auktioner om det någonsin blir klart.. Elsa har en sovdag så jag passar på..
Ja mkt jobb. . Korten är inlagda. Har kopplat kort till alla auktioner. Har ca 10 kvar att väga o skriva nu. Tråkigt men kul när det väl är ute!
Och då..hittar jag den påsen m grejer kag har görträngy. Men det får bli nästa omgång!
HA! FÄRDIG!! Har niu 37 auktioner klara i prolistern. Bara att ladda upp..
Tyvärr soreterade jag lite mer sen och insåg att jag kan göra 15 till.. Fast det är väldigt somriga mammakläder och snickarbyxor efter sonen, så det kanske får vara till nästa omgång. Har verklgien massor att lägga ut. HUR blev det så.. Sonen har kunnat ha samma sommarkläder i två år, och nu är dom urväxta så bara att lägga upp det. Ska spara något enstaka som är så himmla fint. Men har bara inte plats att ha allt. Så ut med det på tradera...
Bebisen bara sover idag! Fattar inte detta ifs. Hon sov inatt, sen vaknade hon och var vaken 1h på fm. SOmnade om vid 10. Sov till 1 då ammade jag henne (hon sov mer eller mindre) sen vaknade hon vid kl 14 somnade om kl 15. Undrar om hon tänker vara vaken inatt?? Eller om det är förkylningen? Isf är det ju bra om hon sover bort den sålänge hon äter.