• MissKaos

December bebis 2013

Foto: Äntligen blev bebisen nöjd! Försökt med allt. Ny blöja pussa gosa mata. Trodde inte hon fixad hålla i skallrs själv men jodå. .storebror bad att få lägga sig. Stackars febrig sjukling. Åt inte ens upp godispåsen han fick..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

HAr anmält mitt skumma inlägg själv o bett moddisarna ta bort! Ser ju helt sjukt ut.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Meh? Tusen Elsa bilder? I mobilen -på datorn var det toma inlägg o hela tråden blev trasig! Sorry!!

• MissKaos

Jag postade en bild blev inget bars toma inlägg. Anmälde mitt inlägg dom tog bort ett av dom tomma sen kom alla bildrr fram. Skit skumt

Plopps80 skrev 2014-03-13 07:52:42 följande:
    Vad har hänt med tråden? Ser att folk skrivit men ser inte vad det står.

• MissKaos

Skriv lite så kommer nog tråden igång igen

• MissKaos

Isak var med sådär hungrig. Jag började ge gröt när han var knappt fyra månader. Din är väl snart fyra? Är smakisar gröt ett alternativ då? Mer mättande än ers..

Repan skrev 2014-03-14 12:06:52 följande:
    Problemet för mig är att han fortfarande upplever hunger. Vikt ökar han ju i men han ska ju inte behöva vara hungrig ändå.. :/ o den feta mjölken kommer eet väl då inte så mkt av eller ite fort nog. :(

• MissKaos

Det ändras hela tiden

du o jag fick när vi var 3mån. När jag var åå bvc börjademan vid tte månader med smakport tror det var 2msk gröt ellervad man nu ger ej lactos el gluten sen ökatr man lite efter ett tag olika intressse hos bebisar. stora när han var fyra. Man börjsr med lite o ökar sedan.

Förstaförsökaren26 skrev 2014-03-14 14:16:23 följande:
    Nu vill jag kolla en sak med er! Enligt BVC ska bebisar endast äta 1 kryddmått av något mer dag till 6 månader sen är det smakportioner som gäller. Va innebär det? Hur stora portioner är det?

• MissKaos

Åh stör! Fick med hälften! När min stora var bebis började man vid fyra månader. Ändras hela tiden

• MissKaos

Åh stör! Fick med hälften! När min stora var bebis började man vid fyra månader. Ändras hela tiden

• MissKaos

Jag konkurerade då inte ut någoamning.

Plopps80 skrev 2014-03-14 16:29:43 följande:
    Jag kör på med mat direkt. Runt 4 mån har barnen ett fönster öppet och är intresserat av mat. Kommer göra exakt som förra gången. Det blev bra! Rekommendationerna ändras hela tiden. 1 krm är för att man inte ska konkurrea ut amningen. Men det är just vad jag vill göra

Svar på tråden December bebis 2013