• MissKaos

December bebis 2013

Jag testar så får man väl se vad denna ungen tycker. Förra hade ammat längre om han hade fått tröttnade efter 50 månader.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Läs rekommendation om introducering av mat på livsmedelsverkets hemsida föresten

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ja bulemi bebisar! ! Min gör med sådär men har nu hittat tummen. Hon kollar på ena handen och försöker ta den med andra. Jättekul greppar nu med båda händerna och är i vägra sova på dagen fas. Vill lägga sig på kvällen istället det är ju bra! Gick 90min på fm med henne idag så hon sov i vagnen. Träningspasset på friskis igår funkade inte hon bröt ihop. Trött. stora är hemma med influensan så ham har ju hållt henne vaken. (Andra föräldern vabar delvis gick inte ta hand om bägge själv)

• MissKaos

Läst på livsmedelsverkets hemsida.

Helt ändrade rek. Kryddmått?

Jaja. Jag funderade ändå på helamning länge. En kollegas barn blev tungmetallförgiftad av välling! ! Vet inte hur det har gått men dom var rädda för hjärnskada. Brr.. han levde på välling ett slag ville bara ha det o bvc sa ge der då..

• MissKaos

8v? Ojoj tog tid för oss. Men,ovi har tiden för oss. När vi blir pensionärer kan man ju hångla o sexa hela dagenn

Plopps80 skrev 2014-03-15 10:33:40 följande:
    Tänkte faktiskt på det fattar hur du menar nu. Aktivt sexliv hur hinner ni med två små? Ludde blir 4 mån om en vecka och här har vi inte ens hånglat efter förlossningen Ska försöka mig på det snart. Ludwig somnar ju tidigt om kvällarna nu. Inte lätt att ha sex när man ammar eller bär orolig bebis hela kvällarna. Efter dottern gjorde vi det efter 8 v. Ludde är 16 v nu. Uch.

• MissKaos

Och drickas rödtjut och löptränad. Typ vaf jag planerar som pensionärsdjävul.

Plopps80 skrev 2014-03-15 14:23:13 följande:
    Hahaha ja jäklar vad det ska hånglas sen

• MissKaos
    Mina söta ungar..
    Tror nu E har haft en släng av vad den nu är Isak har haft. Hon verkar sig mer lik och sover gott igen.. Skönt.
    Imorgon tänker jag testa gymmet igen. Hon sov ju hur gott som helst i vagnen där sist.. Snälla är dom där. ÄH! Det gör inget om du drar in lite skit med vagnen.. Det går städa..
    Foto
  • MissKaos
    MissKaos skrev 2014-03-16 15:38:16 följande:

Fin bild jag la upp. Skumt att jag såg den i mobilen och sen *poff*?
  • MissKaos
    sarak skrev 2014-03-16 20:02:09 följande:
    Idag har Rasmus varit i badhuset och plaskat lite bra. Gick bra tills vi skulle duscha, då blev han jätteledsen . Kunde tillslut få honom lugn med bröstet, klädde på oss och åkte hem. Duschade hemma istället, inga problem. Tror vi gör så direkt nästa gång, så kallt i dusch och omklädningsrum

Jag hade alltid extra handduk att rulla in bebisen i efter dusch innan kläderna. Svårt det där, iom att dom kan få utslag av klor rek dom oss att duscha på badhuset när vi gick på babysim. KOmmer inte göra det med Elsa, orkar inte det var såååå dyrt, meckigt och man får ju inte ha med syskon då får jag gå själv..
  • MissKaos

6v började nin atora babysim

Boel skrev 2014-03-16 22:10:31 följande:
    Hur gammal är Rasmus?

När kan man börja simma med sin bebis?

Plopps och FiaFunderar: Låter underbart!

Svar på tråden December bebis 2013