December bebis 2013
Ståt på paketet
Aw metoder känns för mig på gränsen till barnmisshandel. Andra gör som dom vill men gräsligt enligt mig.
Ståt på paketet
Aw metoder känns för mig på gränsen till barnmisshandel. Andra gör som dom vill men gräsligt enligt mig.
Åh min har inte tid att sova just nu. Hoppas det går över. Hon blir övertrött. .
3mån koll härmed! 6180gr 64cm.
Shoppat solhatt idag. Åhhh sommar!! Längtae nu
Min unge gillar att ligga. På mage. Idag vände hon sig till rygg.
Vad fort det går. Stoppa tiden! Idag har hon sovit mestadels efter vaccinet igår. Passade när vi var på universeum. Sonen fick mammatid!
Min lyfter obstinat upp hela huvudet och försöker kika ut..
Lite avocado? Det är gott.. det har Elsa fått när jag äter det. Namnam. Inte sött heller om man är rädd för det. Potatis? Ris? Ta ngt ni äter ikväll enkelt och bra?
Märkligt ord btw smaksensation.. Känns konstigt i munnen! Ligger fel typ.
Hon behöver alltså sova... stor skillnad på fem min gråt o skrik. Min stora skrek fyra timmar i sin säng när vi testade att låts honom skrika.iVi gjorde det EN gång. Han somnade tryggt med oss istället. Och fick fortsätta med det. Krille vagade honom i famnen han kunde skrika där med men på ett annat sätt. Denna är hittills lättare m sömnen. Ammar henne lägger henne och sen på natten får hon sova hos mig eftet amning nr2.
Ja det är skönt att slippa kaskaderna. Tur man har tvättmaskin. Unga damen har ju spytt kaskader ner till sockarna.
tog på henne 68 idag. Sorgligt men det sitter nog bättre än 62. Eller ja, det som är minst i 62.
Vad fort det går! Stopp lite nu för jag vill ha bebis läääänge.
Det är vad jag med tänker ang hennes metoder. Hemskt.
Min med!
Vuxna barn katter hundar. Alla gör det dom gör av en anledning... varesig detr skriker eller bits.
Elsa skrek förut. Gröten tog slut. Nu har hon fått 2msk (pulver) och kanske 1 cm bananskrap. Jösses vad hon äter.. bajsat ammat tvärslocknat. I SIN SÄNG!