December bebis 2013
Blir inte aktuelltåpå länge då.
Blir inte aktuelltåpå länge då.
Men Fia så gräsligt. Går ju inte ens förstå. Kramar!! Massor av kramar
Vad är BLW?
Aha. Elsa äter glatt halva riskorn. Överväger att koka en potatis och ge lite av. Måste köpa osaltat smör. Hål i minnet!
Onorse vaknade Elsa 5:15.. somnade on uag fick sms 6:07 hade tfn under kudden *smart* sen kom storebror kl 7. Då sov ju hon gott till 8.. ifs somnade hon 18:45 igår.3 uppvak rätt tätt fram till 21 sen 3 uppvak till 5:15 så ok egentligen
Potatis gottgott säger Elsa.
Hon tigger när vi äter nu. 2msk mat är lite såklart men oj vad gott. Palsternacka eller morot idag med potatis. Blanda elker ge som rvå klickar. Hnm.
min unge fick 1/2smakport gröt att börja med.ökade så fort jag såg att hennes mage var ok med det.Nu är vi uppe i två och lite banan.
På dagen lite potatis tex. Kanske 1-2msk. Mosar den.m smör o lite kokvatten så det blir lagom mängd. Sen kan hon få ngt riskorn eller ngt mjukt vi äter att smaka på
Mourori hon gapar och säger eheh så högt hon kan när vi äter.. väldigt komunikativa är dom ftån start
Då hade jag gett på kvällen istället...
..mer sömn nattetid förhoppningsvis. .
Åhh! Kul. Molo är så fint.
Jag är astöntig. Vill inte åka på charter försen bebis har fått två vaccinsprutor. Hade ju varit perfekt med en restresa nu egentligen.
Mamma har varit på besök. Mysigt men massa gott fika skumpa god mat etc resulterade i 2kg plus. Jag som har slitit med dom kilona redan.
Testat böcker under frambenen på sängen? Är han det minsta förkyld kan det hjälpa. Kan hjälpa om han har lite skallebank med.
Inga fler idéer. Men kram! Sååå frustreande o hjärtskärande aåklart.