• moruri

December bebis 2013

Haha!
    Jag har inte vågat pilla där, tycker det känns lite småläskigt! Hade gärna kört på en färdknäpp egentligen, men så sjukt gasig, så känner inte direkt för att fisa och sexa samtidigt, haha! Dessutom hinns det nog inte med innan mamma kommer!

• moruri

Oj oj oj! Här har det hänt mycket! :D grattis alls som fått och alla som verkar vara på G!

• moruri

Plågat mig själv genom mio, ilva och nu Ikea då min syster letar soffa. Jag följde mest med för att bli bjuden på julbord.
    Ont i fötterna, ilande underliv, sätter det inte igång senare idag blir jag galen!

• moruri

Absolut! Ferdinand var dessutom yrvaken inatt så jag sov bara 3 timmar.. Straight home to bed efter jag gottat mig i massa lax och andra godsaker!

• moruri

De har ju ändrat på Livsmedelsverket, det är ok att äta rökt och gravad lax om den e fresh, vi var först ut på julbordet, allt var väl kylt då, faktiskt inte orolig alls :) det var supergott!!!!!!

• moruri

URK, låter jättejobbigt! Försök få i dig vatten iaf! Kanske te funkar?

• moruri

Äter nog ingen buffé som stått ute ett tag, blir alltid äcklad av alla som varit där och pillat först ;)

• moruri

Nej, en kanna sangria vore så galet värt, speciellt efter kvällens bråk med sambon! :@

Svar på tråden December bebis 2013