December bebis 2013
Åååh! Stort grattis missk! Se du slapp igångsättningen :)
Åååh! Stort grattis missk! Se du slapp igångsättningen :)
Kämpa på tuttiluttan! :D
Varit och flängt hela dagen för att hitta julklappar till släktingar i Afrika. Nu har jag galen värk i muttan :(
Apropå studenter vid fl! Jag hade ju skrivit i mitt brev " vill inte under några omständigheter ha några studenter närvarande", det sket de fullständigt i. Och jag var så uppe i mitt kämpande med värkarna och ville typ inte vara otrevlig, men i huvudet svor jag högt åt denna student som stod i ett hörn och gluttade på min fitta. Hon va så sjukt störig, enda hon sa under hela tiden var att kommentera att jag fött två barn inom ett år, NOOO SHIT???? Som jag inte redan vet det. Är arg på mig själv att jag inte sa till :( det var väl det enda som riktigt störde min förlossningsupplevelse. Blir så arg också att de inte kan respektera ens önskemål. :(
En vecka idag <3 ! Helt galet snabbt denna vecka gått.
Så kul att få se era småttingar! Urgulliga!!! Meeer bilder :D
Söttjejen!! :D
Stort grattis tuttiluttan och lycka till tåget!! :D
Attans! Lillen hade gått ner 20g över helgen... Nu blir det intensivamning tills på fredag då vi ska kolla ny vikt. Hoppas Mjölkproduktionen vill öka på så jag slipper mer tillägg. :/
Nu läste jag att lättöl kan öka produktionen, höhö! Tur för mig ;)
Hade gått ner alla de 13 kg jag gick upp denna graviditet, en vecka efter förlossningen, sjukt tacksamt! dock har jag 10 kg till att gå ner sedan Ferdinand. Sedan 20 kg till, för hälsans skull, haha!
Samsov plopps!