December bebis 2013
Hemkommen från ultraljudet. Allt känns lite verkligare när man sett det lilla livet där inne. :) Ett litet hjärta tickade så fint och knytet var hela 6,5 mm. Haha. :) 7+0 idag.
Hemkommen från ultraljudet. Allt känns lite verkligare när man sett det lilla livet där inne. :) Ett litet hjärta tickade så fint och knytet var hela 6,5 mm. Haha. :) 7+0 idag.
Plopps80: Va spännande. :)
Irlais: Ja det var häftigt! Mannen och min 15 månaders fick också vara med och se. :) Det kändes lite "underligt" men blev så mycket verkligare för min man nu så jag är glad att han var med. :) Den kvinnokliniken jag är inskriven på görs alltid ett vul för att fastställa en graviditet innan man blir inskriven hos barnmorskan. :) Det kostar dock en trehundring för läkarbesöket men det tycker jag är värt det. Fick med mig en liten bild också. :)
Babylängtan: jag tycker att du kan boka ett om du känner dig nyfiken eller orolig. :) Inte för att man ser mer än en liten "klump" men det är häftigt ändå. Gör du ett i vecka 12 ser du däremot betydligt mer. :)
Några som ska göra KUB-testet här? Jag funderar nästan på det för då får man ju se den lille igen. :P
En privat kvinnoklinik här i Södertälje. Vet inte om alla privata erbjuder det. :) Jag gjorde inget kub med första men funderar på att göra ett nu, vi får se. Ska se vad barnmorskan säger. :)
Herregud vad jag känner mig gravid den här gången i jämförelse med förra. Då kände jag INGENTING. Nu mår jag illa varje dag och har redan börjat få ont i ischiasnerven. Äter som en häst och magen har verkligen svällt upp de senaste dagarna. Hur ska detta sluta? :P
Eveloo: Stort grattis till ditt plus! :))
Inelg: Önskar dig ett stort lycka till imorgon! :)
Ingen mer som går runt med ständig nästäppa? Jag hatar detta gravidsymtom!!