December bebis 2013
Tuttiluttan - ja, våra små kan väl alla få komma idag så är väntan över. Känns som att jag kommer att bli den första som är gravid förevigt :S
Tuttiluttan - ja, våra små kan väl alla få komma idag så är väntan över. Känns som att jag kommer att bli den första som är gravid förevigt :S
Då är vi 3 st kvar då! Jag blir garanterat sist. Räknar med att bebisen kommer 1/1-14
Misskaos - Men det var en envis unge du!! Fast det var lite konstigt för när jag va hos min barnmorska så sa hon att hon hade minsann aldrig varit med om att någon gått hela vägen till 42+0. Möjligtvis någon enstaka men annars inte. Mitt svar blev då "jo, du, denna gång får du nog vara med om någon som går hela vägen till maj". Lite pessimistiskt tänk iofs av mig. Jag fortsätter att hålla tummar och tår för dej iallafall!!!
Jamen du ser! Verkar ju vara mer vanligt än ovanligt att man går till v 42+0! Jag ska försöka sluta tänka å leva på som vanligt. Man vet ju att snart är de här men ändå inte. Jag tycker att idag eller imorgon vore perfekt. Sen hem söndag å vila måndag sen fira jul på tisdag. Så vill jag ha det tack!! :)
Det här gör att väntan på bebisen känns nååååågot lättare ???
Åhhh grattis Misskaos!! Tänkte på dej förut faktiskt å tänkte att kanske, kanske hade bebis kommit å så var det!! :D återigen grattis!! :)
Åhh heja heja tuttiluttan!! Lycka till nu!!
Misskaos - åh va härligt att ni är hemma nu med bebis å allt :) Det är du verkligen värd!! Är fortf avundsjuk men är det någon som verkligen var värd detta så är det du! Stort grattis igen!!
Fiafunderar- känner precis samma sak! Börjar tro att bebisen aldrig ska komma! Var på stan förut med sambon å tyckte att det tryckte lite extra neråt men NIX nu är det lugnt som bara den! Har förvarnat min familj att jag even inte ens vill vara med å fira jul om bebisen inte har kommit! Tack å lov så förstår dom att man blir nere av denna eviga väntan!! :(
Vilken goding Misskaos!!