December bebis 2013
Tack snälla tuttiluttan! Här är en bild på min lilla Elise
Tack snälla tuttiluttan! Här är en bild på min lilla Elise
Tack snälla plopps80 :)
Stort grattis Felinne! Då har våra bebisar samma födelsedag! :)
Första natten som familj avklarad, dock fortf på sjukhus! Ammat konstant sen kl 00:30 men det säger de här är bara bra då hon var överburen å behöver mat. Jag kan räkna timmarna av sömn på mina händer som jag fått sen i lördags men jag säger då det - Vilken kärlek å lycka man kan känna! Blir alldeles varm i själen när jag ser min lilla prinsessa!! Jag hoppas att ni alla hade en härlig nyårsafton!
Fiafunderar - Jag beundrar er som har barn sen tidigare! Ni har ju en till som oxå måste få tid å kärlek! Inte alltid lätt att räcka till! För en annan känns det "lättare" då jag "bara" har sessan att tänka på!
Jag håller tummarna att det vänder snart för er å du får sova mer så du orkar mer!! Grattis själv till ert mirakel!! :) ja 2014 kommer bli ett underbart år!! :)
Var det någon i denna tråd som fick föda med snitt?! Tänkte bara höra hur ni mådde såhär dagar efter snittet?
Siolina och tåg - va skönt å höra att ni har återhämtat er så fort! Jag kan nog erkänna att redan under dagen (snittades 03 på morgonen) så kände jag mig "ok" å nu 3 dagar senare så mår jag oförskämt bra! Var skönt att höra att fler känner liknande :) var inget planerat snitt här heller men kunde tyvärr inte undvikas!
Va skönt för dej Fiafunderar! :) Vi är bortskämda med en liten tjej som utan prob kan sova längre stunder. Var lite orolig på BB då hon inte ville sova alls men så fort vi kom hem så började hon nästan slappna av å nu sover hon riktigt bra! Men den lilla godingen har nu sugit sönder BÅDA mina bröstvårtor :S ont som satan! Så det jag undrar nu är om man kan ge henne bröstmjölk på flaska i ca 1-2 dagar så att dom får läcka?? Har väldigt mkt mjölk så tanken är att pumpa ut då till henne. Va tror ni "förstör" jag nägot om brösten får vila lite?
Tuttiluttan - tack för svaret! Då ska jag nästan göra så! Vill bara gråta av smärta när hon tuttar :S Va skönt att det funkar bra med ersättningen iallafall! :) Man blir ju så orolig för allt med de små liven!
Åh jag lider verkligen med er Repan och Tuttiluttan! Jag har lite små ont i snittet men jag är rörlig och kan sitta å gå på toaletten utan problem! Hoppas ni känner er bättre snart å kan njuta fullt ut av era små! Angående städning så känner jag oxå panik! Första jag gjorde när jag kom hem från BB var att börja plocka undan och tvätta! Har gjort upp ett städschema för dagen! Måste passa på medan sambon fortf är hemma! Kryper i hela kroppen om det är stökigt hemma! Kan inte slappna av alls! I-lands prob verkligen! Men vi är alla olika.