December bebis 2013
Vilka sötnosar ni har!! Här kommer en bild på min lilla sessa som är 11 dagar idag :)
Vilka sötnosar ni har!! Här kommer en bild på min lilla sessa som är 11 dagar idag :)
Min förlossning slutade förvisso med kejsarsnitt men har fortf avslag å känner mig allt annat än het så sex får allt vänta!
Är det många som kör med napp till sina barn?! Å när brukar man börja med dom?! Åhh felinne lider verkligen med dej!! Funkar inte flaska heller?! Tänker med tanke på att han inte tar amningsnappen?!
SaraK - okej jag provade napp på Elise å hon tuttade 1sek å spottade sen ut den!
Örebro å här är det 15h/ vecka som gäller med undantag för ett område i länet som har beviljat 25h/veckan!
Snart dags för BVC hembesök - spännande å se hur mkt Lilltjejen har gått upp! Hon känns betydligt mkt tyngre nu än för en vecka sedan.
Felinne - känner igen mig!! Är lite revirtänkande över mig just nu.. Hon är min min min. Det lär släppa men just nu så är det ok om jag å sambon har henne. Men självklart så låter jag andra hålla henne men i mitt huvud så skriker jag neeeej!!
Fiafunderar - vilken duktig tjej!! :)
Plopps80 - jätte stort å fint leende!! :) vill oxå få små leenden från min sessa! :)
Åh låter helt underbart!! Ja, ett leende kan göra att man glömmer allt :) hon är 16 dagar min lilla tös :) längtar så efter leenden å krypandet! Njuter av denna tid oxå men nu är det mest mat å sömn som gäller.