• moruri

December bebis 2013

Haha plopps! Ska se om jag kan senare :p
    Vi har tagit upp sexlivet igen. Min Karl påstår att den fortfarande är good enough, men är fortfarande nojig! Vill fortfarande leva upp till smeknamnet BMDTF ( bruden med den tighta fittan) hahaha! Nej nu var jag too

• moruri

Vi har lyckats klämt in några gånger sista veckan medan de små sussar. Men ja, kanske inte finns något mer stämningsdödande än barnskrik :p

Min man är kristen och vill döpa barnen. Ferdinand är inte heller döpt än, så han planerar att döpa båda samtidigt. Får la se, detta får han styra upp då jag är rätt ointresserad. Jag är själv inte döpt och inte heller troende.

• moruri

Haha, plopps som jag känner igen det där. Först tänker man sooooov för fan, sedan när de slocknat så sitter jag och går igenom bilder och videos på dom, haha! :D

Någon som säljer en ny käft btw? :,( får dra ut en tand, fyra storhål och ett par små. Så jäkla deppigt! Verkar som att magsyran frätt sönder mina tänder rätt rejält. Hon sa min emalj blivit jättetunn. Detta sedan jag var gravid med Ferdinand. Att kräkas varje dag i 1 1/2 år är tydligen inte det bästa för tänderna :(

• moruri

Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag! Ska försöka pyssla om mannen lite extra idag!

• moruri

Tuttiluttan:
    Jobbigt med släktfejd, men man får ju hoppas folk kan bete sig på en sådan tillställning! :)
    Tycker detta med gudmor/far är jättesvårt! Vill ju det ska vara folk som alltid kommer finnas i barnens liv på något vis men väljer jag tex två av mina fyra systrar blir det nog lite krig :p tåls att tänka en gång extra...

• moruri

Hur inbäddade sover era små? Douglas väcker alltid sig själv hela tiden om man bara lägger på filten. Vi får typ linda in honom i filten så han inte kan sprattla med armarna.

• moruri

Också läst något om linda och psd. Linda var nog fel ord.. Han ligger svalt med pyjamas och filt. Filten ligger han på lite och sen stoppar vi om den under babynestet. Han kan alltså röra armarna under filten, men inte så mycket utrymme att han fäktar runt.

Nu vet jag varför jag flytta till Malmö, såååå härligt när våren kommer tidigt. Varit så fint väder idag, fick ta av mig jackan då det blev helt svettigt. Var ute på promenad och handlade. Målat i barnrummet, tvättat, bakat pizza och satt på nytt tyg på en stol har jag också hunnit med. :) produktiv dag!

Svar på tråden December bebis 2013