December bebis 2013
Tuttiluttan: Omg idiot! Hade också lackat! Avskyr folk som tillrättavisar. Låter alla föräldrar jag känner göra precis hur de vill med sina barn så länge det inte skadar. Avskyr själv att få råd jag aldrig bett om. Så tröttsamt!
Tuttiluttan: Omg idiot! Hade också lackat! Avskyr folk som tillrättavisar. Låter alla föräldrar jag känner göra precis hur de vill med sina barn så länge det inte skadar. Avskyr själv att få råd jag aldrig bett om. Så tröttsamt!
Min bajsar en gång per dag. Alltid gjort! :)
Han är 9 veckor
Skönt att få sova många timmar i streck! Douglas har som sagt sovit hela nätterna sedan dag ett. Men vaknar var tredje fjärde timme för mat. Brukar ta natten så får sambon gå upp med dom på morgonen innan han går till skolan och ge de mat så jag får sova själv en extra timme. Min mamma är här i en vecka nu, mysigt och fått massa hjälp med barnen så jag haft tid att måla i gamla lägenheten och fixar barnens rum för fullt, hoppas jag kan bli klar med deras rum i helgen så Ferdinand kan leka mer där inne istället för att hel vardagsrummet ska vara fullt med leksaker man trampar på! I helgen är det en stor barnloppis här i folketspark, ska bli kul! Idag blir det storhandling och loppisrunda efter jag tvättat klart och pojkarna sovit lite! :) sedan ikväll ska jag få hjälp av min kära vän att måla klart gamla lägenheten. Köpte lite vin till oss vi tänkte pimpla medan vi målar ;) första vinet på 2 år!!!! :D det ska då smaka! :D
Varit underbart hemma sedan mannen kom hem! Vi är som nyförälskade och jag har inte haft såhär stor sexlust sedan innan jag blev gravid med Ferdinand. Går i gifta planer här hemma! :)
Igår somnade Douglas vid 19, jag och sambon Däckade på soffan vid 22 när vi skulle vila lite ;p. Vaknade klockan 2. Då sover Douglas fortfarande, 7 timmar!!! Galet! Gick och värmde en flaska matade han i sömnen, bytte blöja och så gick vi in och sov i sängen. Skön natt! Lillen växer så det knakar!
Plopps: haha! No way! Ska vänta minst tre-fyra år tills det kommer på tal igen! Nu när man äntligen kan unna sig något glas vin och slippa springa och kissa och spy stup i ett! Nej fy fan vad skönt det är att inte vara gravid längre :p
Tuttiluttan: men så knäppt att de inte kollat de noga innan, är väl inte allt för sällan just det är problemet när det kommer till amning.
Idag ska jag och mina två bästa vänner ha girlsnight! Dricka vin och snacka skit! Pojkarna somnade gott i pappas famn så nu står jag och väntar på bussen. hoppas ni alla har en trevlig helg! :)
Riktigt irriterad när jag äntligen hade packat ner Ungern i vagnen och står med sko på kan jag inte hitta varken några dörrnycklar eller bankkort ;,( låg i jackan sambon tog i morse och han har nu åkt till Danmark och kommer hem ikväll. Hittar ingen extra nyckel heller. Så bara att ställa in promenaden och shoppingrundan och klä av barnen igen. Morr!!!
Min Bvc har aldrig erbjudit sockerlösning, inte hört talas om det heller innan jag läste det här nu. Så konstigt, Ferdinand har ju tagit massa vaccin, iofs har han alltid lugnat sig supersnabbt men man kan ju tycka de kan erbjuda iaf.