December bebis 2013
Är obeskrivligt LESS på detta. Hur fan står man ut sista veckorna?
Vill ha ihjäl alla jag ser ungefär.
Är obeskrivligt LESS på detta. Hur fan står man ut sista veckorna?
Vill ha ihjäl alla jag ser ungefär.
IdaJ: nej men var på deras informationsmöte o de verka kanon :) barnmorskan va så härlig! Glad o trevlig. Mölndal kändes lite dystrare när vi va där men vet folk som fött där som e jättenöjda så de e nog lika bra egentligen. Största delen måste ju egentligen bero på vilka barnmorskor du får o de finns nog bra o dåliga på alla ställen :) men vi hoppas hamna på östra
IdaJ: nej men var på deras informationsmöte o de verka kanon :) barnmorskan va så härlig! Glad o trevlig. Mölndal kändes lite dystrare när vi va där men vet folk som fött där som e jättenöjda så de e nog lika bra egentligen. Största delen måste ju egentligen bero på vilka barnmorskor du får o de finns nog bra o dåliga på alla ställen :) men vi hoppas hamna på östra
Senaste graviditeten gick jag upp 12 kg varav 10 kg de sista 5 veckorna. Nu har jag gått upp 12kg varav 6 kg de senaste 2 veckorna. Så jäkla sjukt. 3 veckor kvar, hur ska detta sluta :( tror iofs att mycket är vätska men iaf!! Ganska ledsen.
Ieehhh någon som känner igrn detta? Det pulserar neråt i underlivet. Nu rör bebis runt o magen men känns som hrla underlivet pulserar känns helskumt.
När är ni alla beräknade egentligen?! Känns som att jag har en evighet kvar å ni har så lite tid kvar.