-
Får försöka övertala sambon en gång till. Tycker också att alla namnen skulle bli fint :)Nania skrev 2013-08-13 14:31:39 följande:Av dem två gillar jag Karl bäst eller MKs förslag med båda.
-
Vi har köpt en Brio Happy,ackish skrev 2013-08-14 13:36:12 följande:
Okej.. Ja, jag behöver ha en vagn som funkar både i stan och på landet.. :/
Det ska också vara en kombi/duo vagn..
Förslag på bra vagnar?
Supernöjd men den är rätt klumpig.
Min bror och dom har en Trille Viper, dom
är huur nöjda som helst med den. Eftersom det är lite större hjul där framme så är den bra på grusvägar och sånt med :) -
Följer eran partner med när ni går till barnmorskan? :) Ska dit för första gången sen v12 och nu är jag i v25. Vad gör man? Om man lyssnar på hjärtljuden och sånt så måste det väl vara roligt för sambon att följa med också? :)
-
Ah okej. Får väl se hur han vill ha det :) Mysigt att ha med sonen!! :)MissKaos skrev 2013-08-21 20:10:56 följande:
Nä inte min mrn det är olika. Han har varit med på rul och nupp.
Min son ska med och lyssna på hjärtat!
Vi firar en massa idag. Semester. Fsk har godkänt flrr timmat för sonen närvlilebror kommer. min man har eget och jag jobbar lite där med. 15h fsk hade blivit katastrof!
Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft -
Magen i v 24+1 :) Tyckte precis det kändes som han vände sig där inne. Alltså från att ha fötterna nere vid troskanten typ till att ha dom ovanför naveln. Är det möjligt?? Haha. Fick en rejäl spark som kändes jättetydligt när jag hade handen på magen. Första gången jag känner det. Hoppas att sambon kan få känna snart med :)
-
Då är det inte konstigt om man tar med sinMissKaos skrev 2013-08-21 20:42:00 följande:Dom kan konsten att snurra runt rejält! Ett tag till finns det väl plats innan det blir trångt som 17!Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Sambo då iaf :)
Haha ja, då får han nog vänta ett tag till innan lillebror kommer :D Tänk vilken besvikelse.
Då va det säkert det jag kände. Dom senaste dagarna har han rört sig hur mycket som hellst :) -
Då jag inte lyckades lägga in en bild så testar jag med detta istället.
Kan ni se bilden när ni trycker på länken? :)
instagram.com/p/dSSGEvBdQO/ -
Tröttsamt!! Familjeliv borde förbättra sin app!MissKaos skrev 2013-08-21 20:56:18 följande:
NEj får bara fel på sidan..Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft -
Magen v24+1 :)
j
-
Usch! Hemskt att vara så trött! Inte riktigt lika illa för mig. Bara tappat all energi till att göra saker. Ska till bm idag så ska be henne kolla järnvärdet. Hur gör dom det? :) blodprov eller stick i fingret?corky skrev 2013-08-26 10:32:26 följande:
Men jag är så fruktansvärt trött hela tiden! Vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara sova hela tiden! Ska det vara så här 15 veckor till!?