• Plopps80

December bebis 2013

Förra graviditeten gick jag upp 35 kg. Hade i vecka 20 gått upp 15 kg. Gick ner 20 kg 3 dagar efter förlossningen så det var massa vatten i kroppen. Denna gången har jag gått upp 12 kg i vecka 23 snart vecka 24. Har mycket vätska nu med! Tror att man räknar med en viktuppgång på ca 5 kg i vecka 20. Då hade jag gått upp 9 kg.

• Plopps80
    MissKaos skrev 2013-08-08 17:01:09 följande:
    På väg hem från gekås.. Köpt en del till bebisen. En filt med typ lammfäll åå ena sidan. Pippi mönstrad. 69.någon pyjsmas ocj ett par klädsett. En rolig skallra en nalle som sonen valde en snutte. Grodtofflor från dinglisar. Till mig mammatrosor höga. Fult men skönt! bhar 2linnen 2toppar. Bas svart resp vit. Leggings. En kofta! Och en rosa o vit tröjja lång sak. Massor till sonen och presenter till höstens barnkalas..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Kul att du hittade mycket! Hur tycker du deras sortiment är gent emot hur det har varit? Är väldigt många som är besvikna på deras sortiment på bebiskläder/artiklar och barnkläder. Jag hoppas det bara var en tillfällig svacka. Leksaker har de ju massor av och till riktigt bra priser. Kan inte du lägga ut bild på filten? Vill haaa Japp, du och jag 35 kg. Följer varandra nu med. Jag har gått upp 12 kg nu. Men tror mycket är vätska det senaste. Är stinn som tusan och nu när det blivit svalare kissar jag flera liter. Så hoppas jag går ner lite nu.
  • Plopps80

Fina grejer miss k. Kollade på tjejavd och det var samma grejer som på pojk fast rosa och rött. Mkt bättre förr när alla bebiskläder var på samma ställe. Skulle också köpt elefanttrosorna men det blev inte så. Bra att ha under klänningar för att slippa troskant. Så det fanns mycket till pojke 110 har han antar jag? Hittade ingenting till dottern. Förr kunde jag springa runt hur länge som helst bland kläderna. Nu var det klart på 5 minuter. Inte ett plagg blev det.

• Plopps80

Samma här. Låren skaver mot varandra när det är varmt. Fruktansvärt obehagligt. Jag har smala vältränade ben annars som inte är i närheten av varandra. Härligt att trosorna är så sköna. Får bli en tur dit snart igen På dam har dom ju verkligen hur mycket kläder som helst! Vill inte köpa för mycker dock då jag inte planerar att vara tjockis någon längre tid efter fl. Behöver thermobyxor och jacka till tösen. Och så kan man ju hoppas att det finns några kläder man känner för att köpa på flickavd. Hon behöver mycket nytt. Börjar väl dra sig mot 122 som hon har växt i sommar.

• Plopps80

Deras tvättlappar är ju väldigt billiga mot i butik. Har en angel care blöjhink och retfill på babyproffsen kostar 200:- på Gekås 99:- så det ska jag bunkra upp. Har alltid köpt skidbyxa och jacka i ett set där för 399:- de har haft i alla möjliga färger. Har dom tagit bort dessa set blir jag riktigt nere. Ska skriva till Boris och ta upp det här. Dom kanske har bytt ansvarig för barnkläderna. I samband med att dom flyttade upp barn har sortimentet halverats. Trodde först det berodde på flytten upp men det var ju två år sedan! Är väldigt nöjd med allt förutom bebis och barn.

• Plopps80

Mammakläderna var en hel avdelning förr, nu var det 4 ställ. Jag gillar inte mammakläder så jag har väl inte reagerat på det fick du tag i amningskudde då?

• Plopps80

Kör norrut E45 förbi Surte och Bohus. Mellan Bohus och Nödinge ligger klädkällaren på höger sida.

Svar på tråden December bebis 2013