December bebis 2013
Födde i 38+0 och hade ett sf mått på 41.
Födde i 38+0 och hade ett sf mått på 41.
Fin mage cupcace! Uch dottern har magsjuka. Hon har aldrig haft det förr. Har spytt 2 ggr och haft diarré. Så nu går man bara runt och väntar på de första syntomen. Känner ren panik! Gravid och magsjuka lockar inte!
Magen vecka 26 25+0. Har köpt en underbar olja på Apoteket som jag smörjer magen med. Det sträcker i skinnet och jag vill inte ha fler bristningar. Oljan gör verkligen magen så smidig! i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps45b45df3.jpg
Jag vet att bristningar är hormonella men jag tror ändå och hoppas att oljan gör huden smidigare. En torr hud spricker lättare än en insmord mjuk. Fick massor med bristningar med dottern och hade en gigantisk mage, smörjde inte. Kommer få en ännu större mage denna gången är jag säker på. Så jag tänker tro på oljan så jag inte ska flippa ur i panik. Fler bristningar på min mage kommer sluta i att jag måste göra bukplastik så jag håller tummarna. Känns redan bättre i skinnet efter ett par dagar med olja. Framförallt på kvällen då magen svullnar upp och det sträcker i skinnet.
Min chef skrev ett jäkligt bra intyg bra denna gången! Hon brydde sig inte om min del men dom passade ihop ändå. Förra gången lät jag chefen skriva sin del först och sedan skrev jag min del utifrån det. Blev också riktigt bra!
Köpte en brio smile direkt efter rul. Den har fått mkt positiva omdömen och priset var perfekt. 5.300:- den har två svängbara hjul fram. Kan inte tänka mig fasta hjul.
Mitt sf mått låg på 40 i vecka 38. Det ni ut kom en perfekt bebis på 53 cm som vägde 3350g så oroa er inte i onödan brudar