December bebis 2013
Vet ni om det brukar finnas några ekologiska barnkläder på Ullared? Har de även lite vettiga gravid/mammakläder?
Vet ni om det brukar finnas några ekologiska barnkläder på Ullared? Har de även lite vettiga gravid/mammakläder?
God morgon. Jag tänkte kolla om det är någon här (kanske framförallt ni som har barn sedan innan) som har en bra budgetkalkyl i typ excel eller tips på var det finns bra kalkyler där det tydligt framgår utgifterna för barnets första tid? Har letat lite på nätet men tycker inte jag hittar vad jag letar efter.
Tack på förhand
Längtar såå tills jag också gått halvtid! Och tills jag får gå på RUL. Är bara i 16+3 idag, och ultraljudet är inte förrän 25:e! Och inga sparkar har jag känt än heller, så just nu finns det så lite man kan gå på för att veta om det fortfarande är någon som lever där inne, liksom...
Känns dock inte helt som spökveckorna för mig eftersom jag fortsatt vara helt SJUKT trött även i i andra trimestern denna gång, stor skillnad mot första barnet. Brukar lägga dottern vid 18-19 och då somnar jag ofta tillsammans med henne, sedan vaknar jag till efter någon timme och försöker hålla mig vaken en liten stund till. känns ju trist att sova bort halva dygnet typ :(