December bebis 2013
Alla bikarbonat preparst gör det värre i längden. Omeprazol är mkt bättre..
Supersöt ju
Ja det är en bra start sjal!
Vilken trist tant!
Handla mer!! Välj det ni vill ha till bebis. Så mkt får man inte och det ska räcka runt. Minimi 3 byxor och fler bodys. Dom läcker ju dom där små sakerna. Om inte hon tänker tvätta aly betsla ska hon vara tyst. Man fick mest i större strl vill jag minnas.. och inga pyjamasar tex. Filtar går med åt. Strunta i henne köp hem det ni tror ni behöver till ert barn.
Jsg har mins fem set i varje strl 4pyjamad i vsrje strl och hoppad få lite.. har tvättmaskin. Förra ggn med grabben fick vi åka och handla mer kläder han kräktes och bsjsade. Det han knappt torka på strecket innsn det skulle på igen!
Kolla ut vagn etc vem vill göra det i julruschen? Och bärdon.
Jag har kört bil genom tingstsdstunneln idag. Större risk isf. Så sluta prata med mig... eller ngn annan här. Vi levrt vi kan dö. Ingen ide då?
Säg ifrån. Det är inte ok att snacka så. Jag hsr nog lagt 5000 på bebis snart. Vagnlagning kläder mm. Om ngt händrr har vi större problem än att hs handlat tror jag.
Har en mor som jobbat med försäkringar i många år. Efter ltie hjälp av henne har vi TryggHansa till sonen. Den dyra. Det hade att göra med olycksfall och invaliditet bla och ersättningen vid en olycka. Deras är bäst helt enkelt.
Under graviditetn har jag tercknat en gratis försäkring hos TryggHansa vet inte om den är bäst eller tillräcklig egenttligen..