December bebis 2013
FiaFunderar skrev 2013-08-19 07:52:43 följande:
MissKaos:Jag kände verkligen att jag mådde bra för en stund och det är ju underbart!
Men som du säger så måste jag vara försiktig om fogarna. Jag känner inte mer idag än vad jag brukar men jag ska vänta ett par dagar i alla fall tills jag provar igen.
Ja, som sagt motion är rekomenderat vid lätt till måttlig depr som behandling. Så det är evidensbaserad behanding! Finns ju fler motionssätt om du vill variera dig och inte bara springa..
Jag känner mig som en klump nu Jättejobbigt med alla dessa +kilon. Tungt att röra sig, sen kan jag ju inte göra allt pga fogarna. Ffa den i ryggslutet. Tröstäter lite.. M&M´s framför tvn igår. Det hjälper ju lixom inte till.. Na har jag inte gått upp lika fort iaf *peppar peppar* ökat från +11 till +12 på 3 veckor vilket väl får ses som ok va? Tänk om man kunde hålla det till 1kg/månad nu *suck* Blir lite låg av att ha ont och en hel del sd. På torsdag åker vi till Kreta. Ska bli SÅ skönt!! En veckas semester. Massa god mat så där lär man ju öka i vikt.. Gick upp lite förra året när vi var på samma hotell men då sprang jag ju bort det när vi kom hem!