• MissKaos

December bebis 2013

Det är ju nyttigt? Skriv ut livsmedelsverkets rek för gravida och ge dom?

Smulan91 skrev 2013-08-16 20:41:39 följande:
    Däremot försöker alla korsfästa mig nu för att jag ätit kräftor? Det står ju på Livsmedelsverket att man får äta kräftor?

Vad är det för hysteri?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Plocka ner den i tfn och visa...

Smulan91 skrev 2013-08-16 21:12:30 följande:
    Ellerhur?

Får nästan göra det :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

När jag kommer från bb vill jag ha skumpa och brie!

• MissKaos

Ska göra paj med lax och lite spenat tomater..jätte gott! Och ok arr äta då laxen varit upphettad. .

• MissKaos

V25 +12kg *suck* har stått still på +11ett tag. Nu blir det spinning idag

• MissKaos

Jag hsr med ätit parma eftrr frysning. Tips ftån min bm. Hade inte tänktppå det annars!

Fruktansvärd vecka på jobbet. Stress de lux. Fått massa sd av det på em. Tom vaknat av sd på natten.. det gör inte ont, men vakna av dom?

Repan skrev 2013-08-17 12:35:52 följande:
    Jag med - bubbel o brie för hela slanten!

Jag har ätit både salami o parma o serrano - fryst i 3 dygn först bara :)

• MissKaos

+12i v 25. För mkt mao.. från inskrivn till nu +9

Florida skrev 2013-08-17 23:13:16 följande:
    Någon som kan dela med sig om hur mycket dem gått upp nu när det var invägning ? Känns som jag bara flyger upp i vikt... är magen större nu än med bebis nummer 1 ? :O så mycket tankar om hur andras andra graviditeter är om jag är ensam eller om det är fler hihi Tacksam för svar kram

• MissKaos

Vi startar en diettråd sen.. jag gick upp massor sist och innan nya bebisen var jag smal.

Tuttiluttan skrev 2013-08-18 08:53:40 följande:
    Jag har änsålänge gått upp ca 11-12kg. På tisdag är de dags för bm så då får jag domen om jag gått ännu mer...

Jag bara springer iväg när de gäller de..

Men min lilla guldklimp verkar trivas, för varje vecka som går känner jag av henne mer o mer! Nu känner till o med mannen henne! Vi har så mysigt om kvällarna när hon är mest aktiv!

Massa klappande, skratt, kramar, tårar!! Är så glad att jag fick uppleva detta, drömmen va nästan helt släckt men då plötsligt hände de

Kommer nog sakna magen sen

• MissKaos

Min fyraåring sitter och är arg. Nagellacket har gått sönder. Glittertatueringeb i pannan blev bra iaf

Jag är helt slut. Ont. Varit för aktiv i helgen.

• MissKaos

Åhh springa! Var försiktig bara så det inte straffar sig efteråt medkvarstående fogproblem om du har det nu. Endorfiner är brs mot depression och motion är en rekommendera behandlig så kör på om drt hjälper!

FiaFunderar äskrev 2013-08-18 18:20:41 följande:
    Idag drog jag och sambon till elljusspåret och joggade :)

Jag var inställd på att gå rundan men jag provade att jogga sakta sakta och det gick bra :)

Kändes nästan som en befrielse att rör sig. Jag hade foglossningsbältet på och det gjorde faktiskt inte ont i fogarna :)

Det var väldigt bra terapi för mig som har en jobbig graviddepression just nu!

Svar på tråden December bebis 2013